Kolejne dwa filmy poświęcone elementom logiki

in #polish7 years ago (edited)

Hej, po ostatnio opublikowanym wprowadzeniu dzielę się dwoma filmami. Staram się znaleźć po pracy czas na ich produkcję. Efekt jest taki, że w ciągu pięciu dni opublikowałem łącznie 3 filmy po 8-11 minut. Chciałbym trzymać się średniej właśnie 10 minut na film oraz publikować ich 3-5 w tygodniu. Póki co poświęcam jedynie czas na produkcję, bo nie muszę szukać materiałów, czytać książek itp. Tematy na kolejne filmy znacznie się rozjaśniają po nagraniu bieżących. Pojawiają się pomysły, jak przedstawić następne zagadnienia i w jakiej kolejności. Cieszy mnie to :)


Ponadto cieszy mnie pozytywna subiektywna ocena widzów, że to co robię jest potrzebne. Najbardziej budujący jest dla mnie poniższy komentarz:

Do weekendu nagram jeszcze jeden film, a w weekend może jakiś dłuższy spacer, bo zasiedziałem się trochę ostatnio :)

Sort:  

Congratulations @tomasz.kosnowicz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 57396.91
ETH 2446.23
USDT 1.00
SBD 2.41