You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cześć polscy Steemowicze! Z tej strony programista front-end, (prawie) inżynier akustyki i realizator dźwięku - tomaaszq!

in #polish7 years ago

haha! Powiem Ci, że pierwszą koparkę jaką złożyłem musiałem trzymać przez kilka dni w swoim mieszkaniu (teraz stoją gdzie indziej) i bałem się trochę, że będą hałasowały. Mówię poważnie - koparka jest tak cicha, że spałem obok niej bez problemu. Te karty graficzne mają świetne chłodzenie, dzięki czemu nie muszę stosować dodatkowych zewnętrznych wentylatorków (one zazwyczaj są uciążliwym źródłem hałasu). Generalnie naprawdę chodzi mega cicho. Oczywiście jak rozkręcę chłodzenie wszystkich kart na 100% to jest huragan w pokoju :D ale w trybie automatycznym naprawdę koparka jest cichutka. No i grzać nie trzeba w zimie :P

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51