You are viewing a single comment's thread from:

RE: Życie jest jak partia szachów... #Moja przygoda ze sportem

in #polish6 years ago

Może zagramy kiedyś? Ja w sumie grać nauczyłem się w podstawówce, ale kiedy na zawodach szkolnych w 6 klasie nie dostałem się do gminnego etapu, to uzmysłowiłem sobie, jaki jestem jeszcze cienki i zrobiłem sobie chyba dwuletnią przerwę od szachów. Ale w 2. gimnazjum pojechałem na jakieś zawody parafialne i od tego czasu wznowiłem grę w szachy, zacząłem się uczyć na poważnie i jeżdżę na turnieje, nawet mam sporo pucharów, no i w sumie nie żałuję, że zdecydowałem się jeszcze raz spróbować. Napisałeś, że nie masz rankingu - masz na myśli ELO, czy w ogóle kategorii?

Sort:  

Teraz patrzę to nawet nie widnieję w internecie jako członek klubu, więc raczej nie mam nawet kategorii.
Aktualnie zacząłem ogrywać jakichś słabiaków na kurniku, ale nie pamiętam żadnych debiutów, więc muszę sobie wszystko poprzypominać i możemy coś pograć. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.50
ETH 3192.77
USDT 1.00
SBD 2.45