MyAppsAndroid – katalog z aplikacjami na Androida #NieudaneProjekty cz.1

in #polish6 years ago (edited)

pobrane.png
Z racji że zajmuję się programowaniem chciałem poruszyć kwestię moich nieudanych projektów. Pierwszym z nich to MyAppsAndroid, miał to być katalog aplikacji na Androida. Moje skille związane z programowaniem były wtedy bardzo słabe. Moja wiedza w tamtym okresie programowania kończyła się na języku HTML oraz CSS. Nie znałem takiego rozwiązania jak WordPress które znacznie mogło ułatwić mi pracę.

Projekt był realizowany podczas ferii szkolnych. Interesowałem się trochę rynkiem Google Play. Nie umiałem tworzyć aplikacji, lecz bardzo się tym zainteresowałem. Postanowiłem że zrobię katalog wartościowych aplikacji z których korzystałem. Napisałem krótką recenzję tej aplikacji, zrobiłem kilka zrzutów ekranu, umieściłem logo i na tym praca się kończyła. Gdy za każdym razem dodałem nową aplikację równało się to zmianą kodu HTML w kilku miejscach. Bardzo łatwo można było się pogubić. Gdy zamieściłem trochę treści już na swojej stronie. Wrzuciłem stronę na darmowy hosting, aby użytkownicy z jednego forum związanego z programowaniem mogli ocenić mój projekt. Pierwsze uwagi były takie że aplikacja nie była responsywna. Wtedy nie wiedziałem co to słowo oznacza. Strona jest responsywna, oznacza to że dopasowuję się do okna przeglądarki zarówno w telefonie oraz na komputerze. Strony nie trzeba powiększać oraz przewijać na boki.

Miałem także plan aby strona na siebie jakoś zarabiała. Chciałem dodać do strony różne banery reklamowe. Niestety projekt nic nie zarobił. Tak samo jak projekt szybko powstał, tak samo szybko upadł.

Taka była historia nieudanego projektu. Takich historii będzie więcej.

Sort:  

Tego typu historie brzmią znajomo... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66466.45
ETH 3595.87
USDT 1.00
SBD 2.90