You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zamach w Paryżu - dzień, który wyznaczył "modę" na Facebooku.

in #polish6 years ago (edited)

Jeśli chodzi o prywatność, to takie rzeczy szybko się rozchodzą. Szczególnie, że mój nick jest znany i bez problemu można mnie odnaleźć. Nie interesuje mnie to jednak zbytnio i staram się po prostu robić swoje i nie zważać na innych. Ci co chcą, to mogą mnie stalkować wszędzie, a w internecie poza tym bez problemu można znaleźć o kimś informacje (słynny post o @mmmmkkkk311).
Pamiętam, że kiedyś dodałem na YT filmik z recenzji kart (aktualnie ma 2,5k wyświetleń i przyjął dobre recenzje w świecie karciarzy), a następnego dnia już oglądali to ludzie w szkole i się śmiali. Co w tym fajnego? Nie wiem.
Co by nie patrzeć, w przeciwieństwie do takich osób staram się chociaż coś robić, a nie tylko marudzić albo donosić.

Sort:  

I bardzo dobrze ze robisz swoje mimo różnych reakcji innych osób! Racja ze wszystko jest do odnalezienia i można o kimś dużo rzeczy znaleźć. Tak znam sytuacje z tego postu o którym mówisz i sama nie chciałabym być tak prześwietlona. Taka odwaga do robienia tego co samemu się uważa za słuszne i nie zważanie na to co pomyślą inni bardzo dużo daje w życiu.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60189.57
ETH 3204.49
USDT 1.00
SBD 2.44