You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak jeść więcej owoców sezonowych? 🍒🍓🍇 Porzeczki, wiśnie, agrest 👉Część I

in #polish6 years ago

też miewam z tym problemy, ponieważ nie wszystkie mi smakują.. jednak w takim połączeniu powinny być dobre :) zapisuję i na pewno wypróbuję!

Sort:  

No właśnie!! czym to cholerstwo dosłodzić, by takie cierpkie nie było? od cukru robi sie bardzoslodko-kwaśne :)

Przyzwyczaj się do smaku;)

Ja czasami piję najszybciej jak mogę i zaraz popijam szklanka wody. Zdarza się, że moje koktajle sa mocne i mało atrakcyjne w smaku. Wtedy szybka akcja zapewnia maksimum komfortu;)

No dobra, mogę to traktować jak lekarstwo :) Zamykam oczy i pije duszkiem.

Ojeju haha skojarzyło mi się z piciem na imprezie!
Też raz zrobiłam koktajl z czarnej porzeczki i nie dałam rady go wypić.
A teraz robię takie michy słodkiego smoothie i wtedy nie straszna mi żadna kwaśność , bo smaki się fajnie równoważą, o tym właśnie jest ten post ;)) Spróbujcie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62427.05
ETH 2464.11
USDT 1.00
SBD 2.65