You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wsparcie dla tagu #pl-filmy

in #polish6 years ago

"STOP WARS" najbardziej mi się spodobało :) świetna inicjatywa, nie rozumiem tych wszystkich steemitowych sporów i raczej nie mam ochoty ich rozumieć. są upvote'y - jestem zadowolona :)

Chyba, że na każdy konkursowy post zagłosuję taką samą mocą i byłby traktowany jako nagroda za sam udział.

rozwiązanie fair :) może dzięki temu jeszcze więcej osób będzie brało udział w konkursach?

Sort:  

Dokładnie tak jest. Inna sprawa, @kusior wiem, że będzie to robił dobrze.

Ja chciałbym po prostu by moje posty i posty innych zarabiały po prostu więcej. Wtedy każdy odniesie korzyść. A zarówno bot MK jak i Wise mają to właśnie na celu. Więc czemu miałyby nie współdziałać?

Ta nagroda na udział nie byłaby też oczywiście duża. Może 0,4 - 0,5$. Ale zawsze coś. I może rzeczywiście by to zmotywowało bardziej ludzi do brania udziału w konkursie. Nawet jak post nie zostanie wybrany przeze mnie jako jeden z trzech najlepszych (moim zdaniem), to zostanie taka nagroda pocieszenia.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60893.95
ETH 2351.79
USDT 1.00
SBD 2.54