You are viewing a single comment's thread from:

RE: PORADNIK: Jak przetrwać pierwszy miesiąc na steemit?

in #polish6 years ago

och, ile ja bym dała aby przeczytać taki poradnik, gdy założyłam tu konto! naprawdę bezbłędny! :)
zrobiłaś bardzo rzetelne podsumowanie, nie wiem czy zrobiłaś to celowo, ale zachęciłaś do korzystania ze Steemit - bardzo fajna reklama. już jestem ciekawa podsumowania Twojego kolejnego miesiąca.
i ta końcówka.. bardzo miło mi się zrobiło! ;) you made my day! <3

Sort:  

Starałam się przy tekście by zawrzeć w nim wszystkie istotne dla mnie rzeczy, ale wiem, że początkującym może dać on prędzej pewność siebie, że nie trzeba być "mózgowcem" by tu być aniżeli osiągnąć sukces na skale światową :D
Mi było bardzo miło jak tak udzielałaś się pod moimi postami i jak wyróżniłaś mnie w swoim poście. Każdy dłuższy komentarz czy dyskusja pod postem mnie motywuje, bardziej niż oceny. To nie jest cukrowanie. Warto by było żeby początkujący użytkownicy dostrzegli w takich rzeczach zachęte a nie rezygnowali ze względu na małą liczbę steempieniążków pod spodem posta.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67651.30
ETH 3269.44
USDT 1.00
SBD 2.64