#22 Horoskop – 12 rzeczy, które musisz wiedzieć o Bliźniętach

in #polish6 years ago (edited)

W ostatnim czasie interpretacje znaków zodiaku stały się tematem topowym. Każdy chce wiedzieć, co mówią o nim gwiazdy. Prawdziwi astrolodzy interpretują cały kosmogram (rozmieszczenie znaków i planet, aspekty etc) i już niewiele znaczą same znaki słoneczne. Ja jednak chciałabym skupić się na trochę stereotypowym sposobie przedstawiania Bliźniąt. Być może Twój słoneczny znak jest inny, ale widzisz w sobie Bliźnięta, ponieważ są one silnie zaznaczone w Twoim kosmogramie?

12 rzeczy, które musisz wiedzieć o Bliźniętach:

  1. Dużo mówią, potrafią gadać bez przerwy przez wiele godzin. Ich mocna strona to komunikacja.
  2. Szybko zmieniają nastrój. Mogą głośno się śmiać, a po 5 minutach zalewać się płaczem, aby po chwili wybuchnąć złością.
  3. Nie potrafią podejmować decyzji. Zawsze potrzebują porady!
  4. Są przyjaciółmi wszystkich – oraz ich mam.
  5. Zawsze muszą mieć rację. Nie można wygrać z Bliźniętami, zawsze twierdzą, że mają rację, nawet gdy wiedzą, że się mylą.
  6. Mają doskonałą pamięć. Ciągle mają w głowach sytuacje z przeszłości, pamiętają każdy najmniejszy szczegół.
  7. Uwielbiają robić kilka rzeczy naraz. Stale są zajęte i nienawidzą nudy.
  8. Cały czas się ruszają. Nie potrafią ustać w spokoju.
  9. Często analizują filmy, książki lub piosenki. Bardzo interesują się fabułą i się z nią utożsamiają.
  10. Kochają plotki. Często też zmyślają.
  11. Nie angażują się i za wszelką cenę unikają zobowiązań.
  12. Lubią być w centrum uwagi, cieszy je każda chwila gdy ktoś je nagrywa lub robi im zdjęcia.

Wybrałam Bliźnięta, ponieważ to jest mój znak słoneczny. Niektóre punkty pasują do mnie, inne nie. Jeśli ktoś jest zainteresowany, mogę sporządzić taką listę do każdego znaku : ) Wierzycie w horoskopy? Czy widzicie w sobie cechy Bliźniąt?

Zapraszam do dyskusji.
nm-gem-2018-cover.gif

Sort:  

Litości, przecież większość to standardowe funkcje kobiety :P

niekoniecznie. stworzyłam listę z pomocą astrologa-mężczyzny-Bliźniaka, który utożsamia się z każdym punktem :)

Ciekawe - czekam na resztę znaków !!!

Ciekawe a lew już był ?

jeszcze nie, to mój pierwszy post z tej serii :)
dziękuję za reblogowanie!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70541.68
ETH 3582.21
USDT 1.00
SBD 4.74