You are viewing a single comment's thread from:

RE: Męskość [PL]

in #polish5 years ago

Hej! Dzięki za komentarz, chociaż na początku nie wiedziałem o czym piszesz. Powiem Ci szczerze- pierwszy raz spotkałem się teraz z Bisfenolem A. Myślę jednak, że pies pogrzebany jest w innym miejscu. No bo ja i moi rówieśnicy nie mieliśmy plastikowego "piciu" w szkołach, nie rosły nam cycki i szarpaliśmy się praktycznie co chwilę. A mimo to, widzę po sobie i swoich kolegach, że kryzys męskości dał nam się we znaki. I nie mam na myśli tu męskości rozumianej jako "nie boję się dać komuś w mordę", tylko jasnym określeniem - czym ta męskość jest dla mnie i dlaczego myślę o niej w taki, a nie inny sposób? Kto dał mi te przekonania, które mam w głowie? Jakie miałem/mam wzorce? I tak dalej :) Pozdrawiam Cię!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68086.39
ETH 2626.77
USDT 1.00
SBD 2.67