➡Kilka faktów o mnie⬅steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Witam wszystkich steemowiczów.

◾Mam na imię Patryk z rocznika '91 i jestem z okolic Szczecina. Od niespełna 3 lat zajmuję się, a bardziej staram się zarabiać online. Zaczynałem od giełdy i forexu i tkwie w tej dziedzinie do dzisiaj, są wzloty i upadki, ale swoim uporem i ciągłą edukacją staram się poprawiać swojego skilla w tej dziedzinie.

◾W ciągu mojej 3 letniej ,,kariery'' online nie ominęły mnie oczywiście świetne biznesy, które zrobią ze mnie milionera z dnia na dzień. Piszę tutaj o revsherach i hyipach, które oferowały zyski rzędu 50% miesięcznie :D Jak się to skończyło, można się domyśleć. Miliona na koncie jeszcze nie mam :)

◾Tą formą zarobku zainteresowałem się, ponieważ nie miałem zbyt wiele opcji innego dochodu (etat). Od Lipca 2014 r poruszam się na wózku inwalidzkim, gdyż doznałem wypadku w wyniku czego mój rdzeń został zmiażdżony w odcinku szyjnym. Mam porażenie czterokończynowe nazywane tetraplegią, stąd moja nazwa na steemit ,,tetrus'' :)

◾Zanim pod moją dupą pojawił się wózek byłem aktywnym chłopakiem. Nie lubiłem siedzieć w domu. Czas spędzałem ze znajomymi bądź w pracy, albo jak mi wpadł głupi pomysł to pakowałem kilka rzeczy w plecak, wsiadałem w pierwszy lepszy pociąg i ruszałem w trip po Polsce 🚃

◾Interesuje się pokerem w którego gram hobbystycznie. Lubię słuchać muzyki głównie DnB, Rap, Minimal, Trance, Dubstep rock i może coś pominąłem, nienawidze disco polo, no chyba, że na weselu :) Od pewnego czasu nałogowo oglądam seriale, które powoli się wyczerpują:/ Jak jest jakiś kinoman to w komentarzu może zasugerować jakiś serial.

◾ Na blogu będę pisał po prostu o rzeczach, które mnie interesują, czyli o rzeczach ważnych jak i tych mniej ważnych. Nie zobaczycie tutaj naganiania na jakieś pseudo biznesy.

Pytanie dla bardziej doświadczonych na steemit. Na co na początku zwracać uwagę? Czego nie robić?

Zapraszam do regularnego zaglądania i zostawienia follow. Pozdrawiam

Sort:  

Cześć Patryk! :-)

Hi, Tetrus, I'm just here to leave a nice Hello ^^. Unfortunately i don't have much voting power, but i will be back and vote my followers. Need to grow a little ^^. Have a great time @rightuppercorner

super post !! czołem Patryk :)

Dzięki, czołem Marek ;)

Cześć, miło poznać :)

Hej, wzajemnie ;)

Witam na steemit :-)

Co do seriali:
Arrow
The flash
13 powodów
Breaking Bad
Better call soul ( ale to koniecznie po Breaking Bad)
Mr.Robot
Vikings
TWD

The flash nie oglądałem. Dzisiaj zobaczę co to za serial.

Jak dla mnie za dużo scen miłosnych oraz rozterek ale tak to bardzo przypadł mi do gustu.

Wiesz gdzie mogę pooglądać Mr. Robot? Jeszcze niedawno był na cda, ale w trakcie drugiego sezonu ściągnęli stamtąd, a chętnie bym skończył.

Z seriali polecam jeszcze:
My number 1:
NARCOS
Oraz
House of cards

Nice to meet you, @tetrus! Welcome to the Steemit Community, wish you good luck and a good start, ive send you a small tip and followed you, hope you have an amazing day! :)

Thanks @vlone99. I'm waiting for the tip ;)

Witaj na steemit @tetrus :) Miło Cię poznać, zostawiam follow i bacznie obserwuje Twoje wpisy :) pozdro

Dzięki :)

Siemanko-witam!!!

Congratulations @tetrus! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Vote
You got a First Reply
Award for the number of upvotes received
Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Cześć witaj na Steemit masz mój Follow
Seriale: Służby Specjalne tylko serial bo jest i film ale serial lepszy
Odwróceni
Wyścig w Kosmos jeśli lubisz historie

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59106.19
ETH 2538.36
USDT 1.00
SBD 2.37