Na czym polega praca przez internet

in #polish6 years ago


                                                                

Podczas ostatnich tygodni postanowiłem sprawdzić na czym polega biznes osób dodających w internecie ogłoszenia pracy zdalnej przez internet oferując przy wkładzie 8 godzin tygodniowo zarobki nawet do 2 tysięcy .

Odpowiedziałem na dwa podobnie brzmiące ogłoszenia ,na drugi dzień dostałem z obydwu ogłoszeń podziękowanie za zainteresowanie i zaproszenie na specjalną przygotowaną stronę na której dowiedziałem się że mogę zarabiać nawet 2 tysiące tygodniowo niewielkim nakładem bez żadnych dodatkowych kosztów własnych a do tego nie będę nic sprzedawać a w celu dalszych szczegółów zostałem poproszony o podanie swojego adresu mailowe na który otrzymam więcej informacji .

Po podaniu maila już po kilku minutach otrzymałem pierwszą wiadomość w której dowiedziałem się że biznes opiera się na polecaniu produktów bankowych przez serwis money2money ,tak się składa że znam serwis i znam jego działanie a nawet mam na nim założone konto i dobrze wiem że nie potrzebuje żadnego pośrednika i mogę sam polecać innym założenie kont bankowych przez mój link polecający gdzie za każde założone konto z mojego polecenia otrzymam około 50 minut ,a więc po co mam  z kimś współpracować skoro mogę działać samodzielnie i zarabiać to samo ? zadałem sobie to pytanie lecz aby dokładnie sprawdzić na czym polega biznes znów podałem swojego maila w celu poznania więcej szczegółów by po chwili znów otrzymać kolejną wskazówkę po odczytaniu której już wiedział gdzie tkwi biznes ,a mianowicie aby zarabiać i otrzymać kolejną wskazówkę zostało mi narzucone założenie 3 kont bankowych z linków podanych w wiadomości i w ten oto sposób nie jest to napisane i większość osób może nie wiedzieć o co w tym chodzi ale ja już wiem że jak założę 3 konta to osoba która wysyła do mnie wiadomości podające kolejne wskazówki współpracy zarobi na mnie około 150 zł przy samej rejestracji i zakładaniu kont bankowych z jego polecenia ,zwlekałem ale osoba wysyłające maile cały czas dawała o sobie znać i wysyłała do mnie codzienny spam zalewający moją skrzynkę mailową ,mogłem zrezygnować z dalszego otrzymywania wiadomości ale postawiłem  zaryzykować i spróbować ,po założeniu kont i wysłaniu potwierdzenia z  zrzutami ekranu założonych kont dostałem potwierdzenie tego o cym wcześniej myślałem ,moim zadaniem miało być dodawanie ogłoszeń proponując pracę zdalną ,osoby które do mnie napisały podając swój adres mailowy otrzymywały dalsze wskazówki automatycznie wysyłane na ich skrzynki mailowe a w momencie założenia kont bankowych ja miałem otrzymać około 150 zł od każdej zarejestrowanej osoby a także procent od miesięcznego dochodu grupy osób pozyskanych z mojego linku poleceń .


                                                           

Tak jak pierwotnie byłem zapewniany poświęcając godzinę dziennie przez którą dodawałem ogłoszenia zarobie 2 tysiące w tydzień ,dodawałem codziennie ogłoszenia ,poświeciłem godzinę dziennie przez tydzień a ile zarobiłem ?

Zero ,okrągłe zero złotych ,owszem było zainteresowanie były odpowiedzi na maile ale wszystko do momentu wysłania wiadomości o konieczności założenia 3 kont bankowych ,po tej wiadomości nawet w przypadku osób które nie wyłączyły subskrypcji i były zalewane przekonywującym spamem nikt nie zdecydował się na rozpoczęcie współpracy a ja straciłem 8 godzin tracąc czas i nie zarabiając ani grosza .

A wy jakie macie zdanie na temat zarabiania w sieci ?

Pewnie są także inne sposoby zarobienia niż ten który wymieniłem ,w każdym bądz razie jeśli ktoś was poprosi o zakładanie 3 kont bankowych powinna wam się zapalić czerwona lampka bowiem szansa że zarobicie jest nie wielka a prawdopodobnie tylko stracicie czas a do tego zostaniecie z 3 kontami bankowymi przy zamykaniu których stracicie kolejny czas .


 

Sort:  

I tak podziwiam, że chciało Ci się poświęcić na to aż tyle swojego czasu.

Myślę, że możliwe jest zarabianie w sieci tylko w oparciu o własną twórczość i pracę. Czytałem kiedyś bardzo ciekawy materiał na blogu jestrudo dotyczący zarabiania na zdjęciach stockowych i bankach zdjęć. Przekaz - sprzedawaj swoją twórczość, niech ona pracuje na ciebie - brzmiał całkiem rozsądnie.

Jeśli kogoś zainteresuje ten temat, tu znajdzie więcej informacji https://www.jestrudo.pl/jak-zarabiac-na-zdjeciach/

Cóż, nie jestem w tym przypadku prostym profesjonalistą, ale latem wydaje mi się, że piłka nożna jest w mniejszym stopniu, ale musisz zobaczyć, jakie Mistrzostwa idą. Wydaje się, że tenis. Nawiasem mówiąc, stawiam ggbet zone dość dawno temu, bardzo przyzwoite Biuro możesz przestudiować więcej i zrozumieć, czy ta opcja Ci odpowiada, czy nie

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51