You are viewing a single comment's thread from:

RE: "EKONOMIA to DUŻE, niewiarygodnie GRUBE niezaprzeczalne KŁAMSTWO" - moja opinia, tylko na podstawie moich SUBIEKTYWNYCH obserwacji. ABC of Love.

in #polish7 years ago

Utożsamiam się z tym co napisałeś, szersze pojmowanie tego co się wokół nas dzieje od wieków niestety jest tłamszone trzymaniem krótko na smyczy w tej cywilizacji. Żądza pieniądza i pogoń za nim robi z ludzi nieczułych egoistów i ignorantów. Nie chcą żyć w harmonii, szkodzą naturze i niewinnym wkręcając się w coraz głębsze zapętlenie w tym szaleństwie.

Wg mnie to co napisałeś to nie bzdury, ale prawda obiektywna. Nie pozwala się ludziom myśleć samodzielnie, co pokolenie pogłębiają się wpojone przekonania i mamy teraz co mamy. Zanim coś się zmieni to wiele wody będzie musiało upłynąć.

Sort:  

Dziękuję za poparcie.
Miło mi słyszeć, że myślisz podobnie.
Tereski to fajne dziewczyny - znam dwie a teraz trzecią i wszystkie są bardzo miłe :) .
Pozdrowionka :)

To mój pseudonim, Agnieszka jestem :)

Miło mi, Agnieszko. Peter jestem.

Aha, więc nie Tereska :) - no cóż - Agnieszek znam znacznie więcej i jest różnie ;)
Któreś z powiedzeń o "Agnieszce" do ciebie pasuje? ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33