You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy z tego robi się swoistego rodzaju rodzynki?

in #polish6 years ago

Na moje oko to jest miechunka (wiśnia peruwiańska). Jeżeli w środku ma pomarańczową kuleczkę to to. Jest bardzo smaczna, kwaskowata i nieco słodka. Ma dużo antyoksydantów i b. dużo witaminy C. W PL dostaniemy w plastikowych koszyczkach z ususzoną powłoczką, środek świeży i jędrny. Super jako przekąska, do ciast, tortów, czy do dekoracji półmisków, sałatek.

Sort:  

Super - to jest to z pomarańczową kuleczką - skąd ty się na tym znasz, Agnieszka, własna wiedza, czy net? :)
Fajnie, że mi o tej roślinie napisałaś, kupię sobie zapas tego.

Jadłam nie raz i mi się z tym skojarzyło. Cieszę się, że na coś się przydałam :)

Miło mi i dziękuję jeszcze raz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62914.22
ETH 3108.89
USDT 1.00
SBD 3.88