You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zgoda buduje, niezgoda rujnuje

in #polish6 years ago (edited)

Nie rozumiem twojego podejścia MK, jak wiesz, kto to jest to powinieneś to ujawnić. Prawdziwość w dzisiejszych czasach to naprawdę rarytas i nie powinieneś się cackać. Nie obraź się, ale zachowujesz się w tym wypadku, jak typowy "Polski polityk".

Sort:  

nie mam 100% pewności i nigdy nie będę miał, dlatego nie będę rzucał twardych oskarżeń. Wiem że taki wpis wygląda jak dziecinada ale chcę by fervi wiedział że go nie podejrzewam a ta osoba wiedziała że tak jak poprzednim razem prześledziłem wykonane przez nią transfery, ile kosztuje konto w serwisie którego użyła, czas założenia konta itp

bo nawet gdybym miał 100% pewność to też bym tego nie ujawnił

Wydaje mi się, że ludzie powinni znać prawdę dlatego się wypowiedziałem.

Widzę, że działasz, jak prawdziwy Rutkowski. Jak będę miał problemy to będę wiedział do jakiego eksperta się zwrócić. :)

ha ha, jeżeli chodzi o Steem to wystarczy że zajrzysz na któryś z block explorerów

Ps. Uszanowałbym te wpisy gdyby ta osoba zamiast zakładać troll konto opublikowała je ze swego głównego konta.

Wątpię by wiedział (bez urazy mk). Najpierw podejrzewał Santariusa, potem mnie, a teraz kogoś tajemniczego. Dość mała sprawność :P

"Spoko", że się w miarę ułożyło

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67