You are viewing a single comment's thread from:

RE: @noisy zaczyna daily-vloga? Odcinek: jak zacząć, tj. obróbka wideo oraz skąd brać muzykę do własnych filmów

in #polish6 years ago

Szanuje! Wszystko zostało pięknie podsumowane w tym filmie i mam nadzieje, że większość użytkowników steem zrozumie to. Co do "Upvot'ów" z Dtube to wszystko, co z niego dostanę wydaje na rozwój m.in: Obiektywy(Ostatnio kupiłem dwa bardzo dobre obiektywy. Jeden już mam, drugi w drodze), wszelakiego rodzaju filtry, softbox'y itp. Ja patrzę z perspektywy rozwoju i w każdym filmie chce coś zmienić na lepsze, by moje filmy mogły wbijać jak największe wyświetlenia. To nie jest tak, że ja tylko nagrywam dla "Hajsu" po prostu lubię vlogować i uważam, że dtube daję sporą dawkę motywacji dając takie upvote m.in mi. Gdy zaczynałem kręcić filmiki to nie sądziłem, że w dniu dzisiejszym będę kupował po miesiącu obiektywy i innego rodzaju sprzęt. Jakby mi ktoś powiedział na początku, że po miesiącu czasu od kręcenia vlogów będę w takim miejscu to bym go wyśmiał, bo bym nie uwierzył, że w tak krótkim czasie można coś takiego osiągnąć. Maniakom "Dtube" też trzeba dać szansę zaistnienia na tej platformie.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60308.44
ETH 2640.77
USDT 1.00
SBD 2.54