VLOG #45 - Spotkanie Steemian w Królestwie Bez Kresu w Rzeszowie

in #polish6 years ago


Cześć wszystkim! Dzisiaj chciałbym wam przedstawić moje pierwsze spotkanie za pomocą wideo. Mam nadzieje, że spodoba się osobom, które to oglądają. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie z tego spotkania.

Już wkrótce kolejne spotkania!

★Kontakt★:
[email protected]

Muzyka:
Dj Quads - Www Is A Thing

soundcloud.com/aka-dj-quads


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Mega klimatyczna miejscówka! "Mellow!" 😉

Fajnie pomontowane, spoko muzyczka i cały efekt bardzo mi się podoba. Szczególnie to retro intro.
Mam nadzieję, że kiedyś i nam dane będzie się ustawić na jakąś "herbatkę". 😉

Też doskwiera mi brak gimbala i zanim się dorobię to dzięki @jozef230 poznalałem kanał Jordana i kilka taki sposobów pokazuje:

Na pierwszy rzut oka wydaje się spoko.
Sam jeszcze nie testowałem, ale zaraz ruszam w miasto i może wieczorem będą efekty. 😉

Aga od Agnieszki, ale to mały szczegół :) bardzo cieszę się, ze podobało Ci się Królestwo! Pozdrowienia :)

Przepraszam znowu gafa :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63326.84
ETH 2648.69
USDT 1.00
SBD 2.82