Ewa Kopacz za wypowiedź o dinozaurach wygrała Srebrne Usta

in #polish5 years ago

Chyba wszyscy pamiętają kuriozalną wypowiedź byłej premier Ewy Kopacz z 31 stycznia 2019 roku na temat dinozaurów i ludzi, którzy nie mieli jak się przed nimi bronić i musieli rzucali w te dinozaury kamienie przez co najmniej miesiąc, żeby je osłabić. Pani premier jakoś inteligentnie chciała pokazać, że wywołanie presji ma sens w kontekście ujawnienia przez GW tzw. "taśm Kaczyńskiego". Jednak nie wyszło inteligentnie, a komicznie. Jak ktoś nie pamięta załączam nagranie z YT:

Przypomnę trochę strasznie dawne czasy, kiedy były jeszcze dinozaury, a ludzie nie mieli żadnych strzelb ani broni nowoczesnej, która pozwoliłaby je zabić. Wie pani, co robili? Rzucali kamieniami. Wiadomo, że od jednego rzucenia tym kamieniem nie padł, ale jeżeli miesiącami rzucali, to go na tyle osłabili, że mogli go pokonać. Presja ma sens. Dzisiaj każdego dnia i o każdej godzinie trzeba poprzypominać o tym, jak strasznie te taśmy, które ukazały się w GW, zburzyły wizerunek partii i jej lidera, który miał wszystkich uszczęśliwić i prowadzić astatyczne życie

Dziś (24.04.2019) odbyła się 23. gala plebiscytu Programu III Polskiego Radia Srebrne Usta. W plebiscycie słuchacze radia wybierają najciekawsze/najśmieszniejsze wypowiedzi polskich polityków. Tym razem bez dwóch zdań wygrała go, moim zdaniem bardzo słusznie, Ewa Kopacz za swoją jakże obszerną, komiczną wypowiedź, która była źródłem wielu zabawnych memów. W nagrodę dostała....... pluszowego dinozaura. Bardzo fajna i pocieszna nagroda. Serdecznie gratuluję Pani Kopacz! ;-)

Pozostałymi politykami na podium znaleźli się - Ryszard Petru i Joanna Scheuring-Wielgus. Te nazwiska w tym plebiscycie chyba nikogo nie dziwią.

Ryszard Petru stanął na podium za to jak tłumaczył się przed dziennikarzami ze swojego spóźnienia w grudniu ubiegłego roku:

Przepraszam, że Państwo czekali, ale z 15 minut zajęło mi, zanim znalazłem wolne miejsce na parkingu w galerii (handlowej). I taka sytuacja będzie się niestety powtarzała. Te tłumy, które są w sklepach przed świętami pokazują, że Polacy potrzebują mieć taką możliwość, żeby móc robić zakupy w niedzielę. W związku z tym wydaje mi się, że optymalnym byłoby, gdyby hasłem całej zjednoczonej opozycji w nadchodzących wyborach była likwidacja handlu w niedzielę

Zaś Joanna Scheuring-Wielgus swoją obecność na podium zawdzięcza wypowiedzi z 15 kwietnia w programie Polsat News:

I proszę mi nie wciskać tutaj dziecka z kąpielą do brzucha i proszę mi nie wmawiać, że ja coś powiedziałam

Serdecznie gratuluję zwycięzcom! :-)

Źródła:
https://poinformowani.pl/
https://fakty.interia.pl/
https://pl.wikiquote.org/
https://www.eastnews.pl/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81