Co się stało z Kapitanem Polakiem?

in #polish5 years ago (edited)

Witam serdecznie w ten piękny, słoneczny dzień (przynajmniej u mnie w Przemyślu taki jest)! :-)

Nurtuje mnie bardzo jedna rzecz. Gdy ostatnio wróciłem po dłuższej przerwie od Steemita postanowiłem odwiedzić profile niektórych osób które obserwuję. Gdy trafiłem na konto @kapitanpolak bardzo się zdziwiłem.

Usunięty nick, pousuwane posty, dziwny awatar. Konto wygląda jakby było usunięte. O co chodzi?
Z tego co pamiętam Kapitan Polak był lubianym, szanowanym i aktywnym użytkownikiem. Chętnie wspierał naszą rodzimą społeczność a nawet był kuratorem tagu pl-gry.

Więc co się z nim stało? Nabroił coś?

Będę wdzięczny za wyjaśnienie całej tej sprawy.

Sort:  

W skrócie przeniósł się na weku

Może Kapitan Ci coś napisze więcej, bo wciąż się tu pojawia, ale mało udziela.

Aha... Dzięki.

Wiadomo czemu się przeniósł?

Coś w wcześniejszym linku nie działało, poprawiłem, tu masz lepszy https://deals.weku.io/community-deals/@kapitanpolak/rok-na-steem

Nie będę Ci subiektywnie sytuacji przedstawiał. Chcesz coś wiedzieć poczytaj albo czekaj na ewentualną odpowiedź Kapitana.

Masz złe informacje. On przeszedł na weku i jednocześnie przebywał tu i tu, ale to, że zrezygnował ze steem nie oznacza, że porzucił go dla weku.
Kapitan całkowicie kończy działalność na steem i innych platformach blogowych (np. weku). Po prostu, taką podjął decyzję, zakończył ten etap życia i ma już inne cele.
Pożegnał się z nami wczoraj na discordzie sp-group, stąd mam te informacje.

Szkoda. Ubolewam i dzięki za info.

Też ubolewam. Wspierał mnie głosem od pierwszych postów co bardzo mnie motywowało, dodatkowo podobał mi się jego styl pisania...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81