Chyba widziałem U.F.O

in #polish6 years ago

Zdarzyło się to kilka lat temu. Niestety nigdy się to nie powtórzyło. Wówczas wracałem z pracy na nogach do domu. Wędrowałem uliczkami którymi zwykle mało ludzi chodzi. Szedłem nie spodziewając się niczego nie zwykłego. Nagle, spoglądając w niebo, zobaczyłem czarną kropkę/dziurę/punkt na niebie, który poruszał się w nienaturalny sposób.

Przystanąłem chwilę w miejscu i gapiłem się w ten obiekt. Po kilkunastu sekundach oddalił się zachodząc za drzewa. Niestety nie zdążyłem tego sfotografować ani sfilmować, ponieważ mnie szczerze sparaliżowało w miejscu w którym stałem. Nigdy czegoś podobnego nie widziałem.

Szukając w internecie odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie co to było znalazłem jedynie film na YouTube:

Widać na nim dokładnie to samo co ja widziałem. Czy ktoś z Was widział coś podobnego i ma jakieś własne spostrzeżenia co to mogło być? U.F.O, jakiś balon czy co? Jakoś na typowy latający talerz mi to nie wygląda.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55