Moja opinia o Steemit!

in #polish6 years ago

Witam dzisiaj chciałem podzielić się moją opinią na temat platformy Steemit!

  

   Do tej platformy dołączyłem zaledwie 5 dni temu, także dopiero zaczynam swoją przygodę tutaj, ale zdążyłem zauważyć, że wszyscy są tu dla siebie pomocni. Nikt nikomu tutaj nie utrudnia pracy jak i bez powodu nie nęka co niestety zdarza się na wielu innych portalach. Można, by powiedzieć, że użytkownicy Steemit to jedna wielka rodzina, która na wzajem się wspiera i pomaga sobie. Nie dość, że ludzie ludzie robią to co lubią bo na przykład piszą o swojej pasji to mogą jeszcze sobie na tym zarobić i podzielić się swoimi zainteresowaniami czy też doświadczeniami z życia.

Moim zdaniem ta strona zajdzie tak daleko, że przewyższy większość znanych portali społecznościowych. Mam nadzieję, że nasza Polska społeczność również będzie się powiększać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58664.80
ETH 2569.75
USDT 1.00
SBD 2.42