Budujemy Domową Siłownię - co kupić i od czego zacząć?

in #polish6 years ago


Domowa siłownia, czyli poradnik jak zacząć trenować w domu. Co kupić na początek, żeby nie zajmowało dużo miejsca i nie zawalało całego mieszkania i kilka rad związanych z tym tematem. Wszystko oczywiście po polsku, w formie filmu na DTube. Jeśli są tutaj jakieś osoby związane z tematem fitness czy trening, to dajcie znać czy próbowaliście kiedyś ćwiczyć w domu i jak to wyglądało.

Steemit: https://steemit.com/@szelin5000
DTube:

Sort:  

No właśnie tutaj ciężko jest się zdecydować, bo tylko 4 tagi mogę wrzucić jak przesyłam na DTube, #pl-sport dałem we wczorajszym filmie, a o pl-siłownia nie wiedziałem, to na przyszłość będę pamiętał, dzięki za pomoc.

nie ma to jak w domu tak samo mam śiłke wyciąg górny naścienny laweczke hantle wszystko co potrzeba sport to zdrowie

Co do reklamowania siłowni itd. Moim zdaniem po prostu gdy mam sam ćwiczyć w domu to za często odpuszczam. Jak jeszcze ze znajomymi u kogoś to spoko bo każdy się stara. Jak idę na siłownię to po prostu są tam inni ludzie i nie można wyjść na pipke i każdy daje z siebie więcej. Bynajmniej u mnie tak to działa :D

super pomysł !
zabieram się za to od jakiegoś czasu, myślę, że Twój wpis trochę mi pomoże :)

Congratulations @szelin5000, this post is the tenth most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a Dust account holder (accounts that hold between 0 and 0.01 Mega Vests). The total number of posts by Dust account holders during this period was 10589 and the total pending payments to posts in this category was $1454.53. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

Fajny filmik, wszystko się zgadza 😄 z tym że ja wolę wydać parę groszy i zapisać się na siłke. Moim zdaniem więcej możliwości plus dodatkowa motywacja.

Hejka dzisija zaczalem z dtube! Fajnie miec cos na start wiec zapraszam do mnie. Moj film jest o patyczakach czyli zwierzetach terrarystycznych z azji!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64615.49
ETH 3112.63
USDT 1.00
SBD 3.84