Trening w domu - jaki Sprzęt kupić do naszej Domowej Siłowni

in #polish6 years ago


Domowa siłownia, od czego zacząć jej budowanie, jaki sprzęt wybrać, jeśli nie mamy miejsca na stworzenie wielkiego fitness klubu, a chcemy zacząć trenować. Poradnik, a właściwie jego pierwsza część, ponieważ całość nie chciała mi się przesłać na dtube , widocznie rozmiar filmu był zbyt duży bo zajmował prawie 3gb.

Trochę więcej tagów poza podstawowymi czterema, żeby osoby szukające pomocy mogły sobie szybciej odszukać ten film. Czyli, że po polsku, a więc: polska, vlog pl, trening w domu, fitness, dieta .

Zapraszam do obejrzenia części drugiej, którą powinno mi się udać wrzucić jutro i tam zajmiemy się już takim konkretnym budowaniem domowej siłowni.

Steemit: https://steemit.com/@szelin5000
DTube:

Sort:  

Łapka w górę! Podziwiam tych co w domach ćwiczą, miałem sprzęt w pokoju to za nic nie mogłem się skupić. Wszystko mnie rozpraszało i poszedłem na normalną siłownię.

Super film. Profesjonalne podejście do tematu, to lubię!

Gdyby nie to, że jestem niezwykle leniwy, to ten film może by mi się przydał :|

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63722.47
ETH 3049.10
USDT 1.00
SBD 4.03