A Kto to? Co to? Zgadnij i Zgarnij 0.300 SBD!!!!!!

in #polish6 years ago

kto to co to 2.png

Witam wszystkich w tym pięknym dniu :)
Po napisani wczorajszego postu myślałem że ta rzecz będzie wam się śniła po nocach że jest na tyle nie oczywista że tak naprawdę nie dacie rady.... a tu co?!

Bang!!

pierwszą osoba która podała nam prawidłową odpowiedź był @beleg i już chciałem ogłosić zwycięzcę
ale po skontrolowaniu wypełnienia wszystkich warunków zabawy wyszło na to że @beleg wywiązał się tylko z jednego z Upvote za co serdecznie dziękuje ale to nie gwarantowało wygranej głównym założeniem zmiany zasad było dotarcie do jak największej liczby osób po przez Resteem a tego kolega już nie zrobił.
Bez tytułu.png

Bardzo mi przykro i zarazem rozumiem że nie każdy chce sobie zaśmiecać swoją tablicę cudzymi postami ale nie mogłem zrobić nic innego jak ogłosić nowego zwycięzce który wykazał się sprytem i tak mi się wydaję zauważył ten sam błąd co ja po czym szybko klikną Upvote, Resteem i powtórzył prawidłową odpowiedź.
A szczęśliwym wygranym 0.300 SBD okazał się @kryptomario Gratuluję!!! nagroda została wysłana :)

Przypominam również o odwiedzinach na profilu @khrom gdzie wprowadzony został Tygodnik Konkursowy
Oraz zachęcam do odwiedzenia profilu @beleg gdzie wznowiona została Liga Typerów
Gdzie pula nagród wynosi aż 13 SBD!!! śpieszcie się bo czasu zostało już tylko do 16:59 ;)

Standardowo / NIESTANDARDOWO
Przypominam że od wczoraj uległy zmianie zasady zabawy, jesteśmy coraz bliżej celu ale w dalszym ciągu dużo pracy przed nami :)

  • Aby wziąć udział w zabawie uczestnik zostawia Upvoteklika Resteem
    niektórym może się to nie spodobać ale może w ten sposób zdołamy osiągnąć cel jakim jest podwyższenie nagrody :) podanie prawidłowej odpowiedzi bez tych dwóch czynności nie będzie brane pod uwagę przy ogłoszeniu zwycięzcy. Dlatego najbezpieczniej kliknąć najpierw Upvote, Resteem a dopiero potem komentować.
  • Nagroda dla osoby która poda prawidłową odpowiedź jako pierwsza 0,300 SBD
    -Każdy ma 3 próby
  • Pierwsza osoba która odgadnie w komentarzach dany przedmiot wygrywa.
  • Czas trwania zabawy 3 dni od opublikowania postu, wyniki podam od razu po odgadnięciu :)
  • Jeśli po okresie trzech dni nikt nie zgadnie, nagroda przechodzi na kolejny post z zabawą :)

No to zacznijmy, dzisiejszy kształt nie będzie łatwy :P zresztą jak zwykle a potem się okazuje że było załatwo :P i w tym wypadku myślę że będzie szybko hehe :D ale co tam spróbujmy :)
A pytanie brzmi A kto to jest ?
A oto Kształt:

A co to.png

Powodzenia!!!

Sort:  

Jeśli to on to aż dziwne że nie ma czapki ;)

pierwszy kształt jaki zrobiłem dzisiaj to własnie miał czapkę ale uznałem że od razu zgadniecie :P

TAAAK Jeeest!!!! to on :D szczerze mówiąc nie sądziłem że tak szybko pójdzie bo to jednak osoba związana stricte z radiem ale jednak swoje występy z drugiej strony Kineskopu zaliczył :P

BRAWA dla @maras27

widzę że @niebieski.pies nawet wyręczył mnie w przedstawieniu oryginalnego zdjęcia :) dziekuję :)

Pod koniec posta napisałeś "i w tym wypadku myślę że będzie szybko hehe :D", no i miałeś rację ;)
Jankes to było moje pierwsze skojarzenie. Małe oczy i okulary, jedynie właśnie brak czapeczki dawał lekką niepewność ;) Moim drugim kandydatem byłby Redbad Klynstra-Komarnicki (ale on znowu nie nosi okularów :P ).
Jankes jest bywał na różnych eventach jako prowadzący, a że jest dość charakterystyczny to jego twarz utkwiła mi w pamięci ;)

Piotr Bałtroczyk - choć chyba za gruby, ale pierwsze skojarzenie

niestety nie :P

o nim tez myślałem dzisiaj ale zdecydowałem się na Jankesa ;)

You got a 2.82% upvote from @upme thanks to @synekto! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

@darjo-zarabia czemu oflagowałeś post :D chciałeś zagrać było komentować i próbować swoich sił :P heheh :)

Coin Marketplace

STEEM 0.39
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70463.21
ETH 3549.83
USDT 1.00
SBD 4.87