You are viewing a single comment's thread from:

RE: Problem z filmikiem (problem rozwiązany)

in #polish6 years ago

Ja starałem się wiele razy dodać na D-Tube filmik z macbook-a za pomocą przeglądarki Safari i Chrome i pełna porażka, nie wiem o co chodzi ale wysyłany jest filmik, wszystko opisuję ale tak jak by nie chciało go zapisać na serwerze. Bliżej sukcesu byłem na przeglądarce Chrome, więc może spróbuj jej, a bądź może Tobie się uda zamieścić i odtworzyć film prawidłowo.

Sort:  

Dziękuję za rady. Problem chyba zażegnany, problemem był dany plik video. Niestety tego postu już nie mogę usunąć, więc niech sobie będzie.

Spoko, fajnie że się udało. Mi może w końcu kiedyś też się uda :) Póki co zapraszam również do zaglądania na mój profil. Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63228.07
ETH 3244.71
USDT 1.00
SBD 3.90