Fotoobraz - "Zara robi sobie portret"steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

Fotoobraz - "Zara robi sobie portret"



KNZK0001m.jpg

Kolejna propozycja Foto-obrazu z zbioru Kolor - Natura - Zwierzęta - Koty. Tym razem przedstawiam naszą piękną kotkę brytyjską Zarę. Zdjęcie powstało kiedy bawiłem się nowym aparatem i obiektywem na w pełni manualnych ustawieniach. Podeszłem wtedy do drapaka Zary, by zrobić jej jakieś zdjęcie testowe. Podczas gdy ustawiałem manualnie ostrość, Zarka zaciekawiona sytuacją podbiegła do aparatu i wyciągnęła łapę by sprawdzić co się dzieje. W tym też momencie wcisnąłem spust migawki w efekcie czego powstało to zdjęcie, które wygląda jak by Zara zrobiła sobie zdjęcie selfie. Przy okazji częściowo zrobiłem sobie również selfie, ponieważ można mnie dostrzec w oczach Zary. Jest to moja propozycja na wystrój wnętrza, przeznaczona dla wszystkich zwolenników kotów. Ten foto-obraz doskonale odnajdzie się również w wszelkich pomieszczeniach typu lecznice zwierząt, gabinety weterynaryjne, ale równie dobrze może być wystrojem salonu, czy przedpokoju.

Symbol: KNZK0001
Tytuł: Zara robi sobie portret
Opis: Kotka brytyjska Zara z ciekawości sięga po aparat
Autor: Krzysztof Mrozek
Sprzęt: Nikon D750 + Nikkor 24-70 2.8 + SB-900
Ustawienia: Ostrość ręczna, ustawienia w pełni manualne.


logo.jpg


Wszystkie zdjęcia i teksty opublikowane w tym poście to własne autorskie utwory w rozumieniu ustawy o ochronie praw autorskich, a ich wykorzystywanie, kopiowanie oraz upublicznianie jako własne wymaga zgody autora!

Zachęcam wszystkich do prezentowania własnej twórczości przejawianej w wszelkiej postaci od tekstów przez myśli aż po obrazy i dźwięki. Być sobą i pozostać sobą, to najlepszy sposób na zbudowanie steemit.com. Nie toleruję nieuczciwych autorów.


Daj lajka.gif


Moje prace znajdziesz również na:
FB - ikona.png Instagram - ikona.png

Sort:  

Dopisz tag pl-zwierzeta.

szkoda, że tylko 5 tagów można, ale dziękuję serdecznie za podpowiedź.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67073.12
ETH 3507.19
USDT 1.00
SBD 3.18