Fotoobraz - "Zara na drapaku"steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

Fotoobraz - "Zara na drapaku"



KNZK0003m.jpg

Kolejna propozycja Foto-obrazu z zbioru Kolor - Natura - Zwierzęta - Koty. I tym razem fotografia przedstawia naszą piękną kotkę brytyjską Zarę. Tego dnia miałem chwilę wolnego czasu, więc postanowiłem pstryknąć mojej kociej modelce jakieś zdjęcie. Kiedy włączyłem aparat akurat na dworze chmury odsłoniły słońce, tworząc w pokoju elegancką scenerię. Tego dnia testowałem pożyczony od rodziców nawilżacz, który przy drapaku Zary wygenerował mgiełkę. Dodatkowo częściowo opuszczone rolety typu dzień noc idealnie zarządziły natężenie słonecznego światła w tle. Doświetlając zdjęcie od frontu lampą błyskową otrzymałem ten niebanalny efekt i klimat. Zdjęcie podobnie jak inne moje dzieła zostało ręcznie podpisane za pomocą elektronicznego pędzla. Wystawiam tą pracę z myślą o wszystkich osobach kochających koty. Z pewnością znajdzie się wiele unikatowych miejsc w wnętrzach waszych nieruchomości, w których będzie mógł ten foto-obraz dodać dodatkowego uroku i oryginalności.

Symbol: KNZK0003
Tytuł: Zara na drapaku
Opis: Kotka brytyjska Zara leniuchuje na swoim drapaku i delektuje się parą z nawilżacza.
Autor: Krzysztof Mrozek
Sprzęt: Nikon D750 + Nikkor 28-70 2.8 + SB-900
Ustawienia: Ręczna ostrość, manualne ustawienia


logo.jpg


Wszystkie zdjęcia i teksty opublikowane w tym poście to własne autorskie utwory w rozumieniu ustawy o ochronie praw autorskich, a ich wykorzystywanie, kopiowanie oraz upublicznianie jako własne wymaga zgody autora!

Zachęcam wszystkich do prezentowania własnej twórczości przejawianej w wszelkiej postaci od tekstów przez myśli aż po obrazy i dźwięki. Być sobą i pozostać sobą, to najlepszy sposób na zbudowanie steemit.com. Nie toleruję nieuczciwych autorów.


Daj lajka.gif


Moje prace znajdziesz również na:
FB - ikona.png Instagram - ikona.png

Sort:  

Congratulations @swiatfotoobrazow! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60637.64
ETH 2405.36
USDT 1.00
SBD 2.60