You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje podsumowanie roku i plany na 2019 [PL]

in #polish6 years ago

Espanol es muy facil! Si quieres, tengo libros :) PS. Hiszpanski to łatwizna i mam książki do nauki, to moge Ci podesłać, albo podpowiem jakie to z chomika ściągniesz sobie :D

Sort:  

Creo q voy a hablar como ti :) dzięki za propozycję, ale jestem chyba za bardzo mobilny i duolingo mi wystarcza do czasu wyjazdu:) spytaj mnie za pół roku jak mi poszło!

Duolingo ssie! Jak chcesz się nauczyć to nie tam. Wiem co mówię, zdecydowanie lepiej na kurs się zapisać i przede wszystkim samemu kuc :)

Suchy, trochę już za późno bo mam wylot za 8 dni 😂

Damn haha to w praktyce będziesz ćwiczył :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67421.82
ETH 2623.68
USDT 1.00
SBD 2.68