You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkursy na Steem - Świetna zabawa i oszustwa ...

in #polish6 years ago

A wracając do tematu, @fervi a skąd wiesz, że ludzie głosują po znajomości? Ktoś Ci powiedział, jakieś wywiady, na jakiej podstawie? Każdy ocenia subiektywnie wobec siebie i jeżeli w konkursie wezmą udział tylko osoby z sp-group to mam nie głosować, bo tam jestem? Sami teraz wystartowalismy z konkursem i w poście jasno pisze, żeby nie kierować się sympatią, a co jeśli najlepszy tekst doda osoba z grupy, to na sile głosować na gorszy, tylko żeby był spoza grupy? Trochę zalatuje mi tutaj poprawnościa polityczna czasów obecnych. Nie Uważasz?

Sort:  

Odpowiedziałbym, ale masz coś do mnie. Chętnie się dowiem co.

Nic nie mam do Ciebie. Zadałem pytanie w nawiązaniu do twojego wpisu tylko. Nie musisz odpowiadać, ale chętnie się bym dowiedział co Tobą kierowalo przy pisaniu? Edit: do nikogo nic nie mam, jestem tylko ciekawy.

Mi się wydaje, że masz, tak mi wyszło z chatu.

Jaki masz nick na discord w naszej grupie to pogadamy? Ale na pytania wciąż nie odpowiedziales. A to, że mnie rozbawil twój wpis, nie znaczy że mam. Rób co chcesz. Zamierzasz odpowiedzieć?

Jaki masz nick na discord w naszej grupie to pogadamy?

Możemy pogadać gdzie chcesz. Czemu od razu na grupie?

A to, że mnie rozbawil twój wpis, nie znaczy że mam.

Sprawdzę, bo jestem prawie pewny, że parę tygodni temu zwyzywałeś mnie od świrów. Może masz podstawy, nie wiem. Ja o tobie nie mam żadnego zdania, także tego (nie wyróżniasz się ani pozytywnie ani negatywnie).

Zamierzasz odpowiedzieć?

Bardzo łatwo to wykryć. Wiesz, jednorazowo pewnie nie, ale ciągle? ;)

@fervi Na to wychodzi że to ty od miesięcy bawisz się w kreta szpiegując czat sp_group 24/7 skoro masz tak szybki dostęp do naszego czatu kiedy tylko zechcesz.

Manipulant, fanatyk, osoba której zawdzięczamy skłócanie społeczności... @fervi we własnej osobie.

Próbuj, próbuj ;)

Zaczyna się robić ciekawie...

"Gdy kłamca mówi że kłamie to kłamie czy mówi prawdę" @fervi jak to jest ?

Przesyłamy dużo słońca z Kostaryki! Moniś Cię przytula bo jakiś taki niespokojny jesteś :)

No jak to tak, najpierw obrażasz, a potem unikasz odpowiedzi. Masz szansę wygarnąć co tam pisałeś na chat - tutaj. Tak po prostu.

To jest akurat zaleta chatu sp-group. Każdy wyśmiewa innych, bo liczy, że to gdzieś tam utonie w gąszczu rozmów. O mnie, o mk, o noisym, o herbacianym, o nieidealnej, o rafalskim, o carrionerze, o santariusie, o glass.wolf blabla.

Ale masz okazję wykazać się, serio.

Zrób taki spis ale z polish czat wtedy będziesz mógł oznaczyć w poście połowę społeczności kto został obgadany...

Fervi nie zauważyłeś że oni potrafią jechać po ludziach tylko tam, u siebie? Na polish zgrywają aniołki... Wszyscy ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63683.34
ETH 2754.57
USDT 1.00
SBD 2.64