Suchy i Moniś vlogują pierwszy raz na DTube

in #polish6 years ago (edited)


Heja Banana!

Poszliśmy z duchem czasu i skleiliśmy pierwszego vloga w naszym życiu!
Będzie z przymrużeniem oka (bo przecież lubimy się wydurniać), naszymi buziami i ładnym zapleczem.
Zabieramy Was do kilku mało turystycznych zielonych miejscówek w Panamie, które uważamy za warte zobaczenia.

Poniżej lista odwiedzonych miejsc:

  • Anton Valley
  • Wulkan La Yeguada
  • La Silampa

Naszą bazą wypadową w wypadku Anton Valley było miasto Anton (którego stanowczo NIE polecamy, gdyż było to chyba najbardziej depresyjne miejsce jakie było nam dane odwiedzić podczas naszej podroży). Następnie przenieśliśmy się na kilka dni do Calobre, malej wioski (stanowczo mniej popularnej niż Santa Fe) z której wyruszyliśmy do rezerwatu La Yeguada oraz nad La Silampa.

Prosimy o wyrozumiałość, gdyż wielkie z nas żółtodzioby w kwestii vlogów, lecz zarazem prosimy o komentarze czy strawnie jest w tej formie i czy powinniśmy kontynuować gadanie głupot przed kamerą ;)

Suchy i Moniś

Muzyka od tych tutaj: https://epidemicsound.com/

Wersja w większej rozdzielczości na YouTube:

Sort:  

Czemu ja to dopiero teraz zobaczyłem? :)) Piękna wycieczka! I to ja będę Gandalfem!:)

Te widoki to coś wspaniałego!
Mam nadzieję, że za jakiś czas odwiedzę ten kontynent i tak jak Wam uda mi się zwiedzić kilka państw.

Wielki szacun dla Was! 👊
Dajcie znać jak Kolumbia! 😉

Więcej vlogów proszę :)
P.S. fajna muza :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57020.43
ETH 3081.72
USDT 1.00
SBD 2.41