You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostrzegamy przed PreSearch

in #polish6 years ago (edited)

Jestem pod wrażeniem, jaki zrobiłeś Research. Szkoda, że nie pokazałeś, że na stronie reklamuję jeszcze takie losowe reklamy :(

Jak poczytasz wyświetlaną treść, to mi wpadają centy.

Jest to o tyle problem, że oszustwa tylko Dascoin czy Futurocoin się zdejmuje na Steem od razu, ale czy np. PreSearch jest oszustwem?

Tak pisać to lubisz przedstawiać co innego a robić co innego. Pamiętam, jak tego typu treści flagowałeś. Do dziś pamiętam młodego chłopaka, który tylko pisał, że zainwestował parę centów i coś uzbierał w Bitclub. Linka nie wstawił i ledwo drugi post, a już oberwał flagami od szanownego (Jury) bez uprzedzenia.

A tymczasem, kiedy spytałem, czy twój bot to @lordfervi, który spiera osoby wspomnianych programów, to dumnie odpowiedziałeś, że tak. Przypomnij sobie, jak uprzedzałem, żebyś nie igrał z pewną osobą i zagrywał w swoje klocki.

Nagle pewnego dnia pojawia się całe (Jury). Sam ich spieram i znam lepiej niż Ty. Czy to nie Twój drugi bot @lordofreward bo zauważyłem że lubisz być Lordem...

Niestety bardzo smuci mnie to, że projekt jest wspierany przez organizację "Steem Power Group" [Tudzież Steem Pentagram Group], która nie ma dobrej opinii wśród społeczności Steem, a dodatkowo wciskają swoje reflinki. Czy planują żerować na innych użytkownikach?

Wow... nawet nie wiedziałem, że jesteśmy organizacją. Nie wiem, do czego pijesz do tego, że reklamujemy kilka rzeczy naraz czy o to, że mamy grupę, która sama dobrowolnie robi delegacje. Powiem Ci że nawet powiększają swoje delegacje. Zapytaj zresztą ich dobrowolnie jest w tej chwili 36 delegujących ale Ty dokładnie sprawdziłeś.

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58802.33
ETH 3158.99
USDT 1.00
SBD 2.42