Czas się skupić i do dzieła...

in #polish6 years ago

Witam i pozdrawiam steemian:) Nadszedł czas, aby coś napisać i zarazem ogłosić aktywność i powrót wzmożonych działań z mojej strony na steemit. Chociaż optymizmem ostatni czas nie świeci w stosunku spadku, jaki nastąpił do kryptowaluty steem, to wielu się dlatego pewnie podało. Zauważyć można, że kolejna fala osób również zaprzestała uczestniczenia na steem. Cóż... jak mówią, wytrwalsi zbierają żniwa.

Nikt tak naprawdę nie wie, w jakim kierunku pójdzie platforma steemit i dlatego jestem zdania, żeby działać na różnych frontach.

Blockchain Update 3: Hardfork 20 and Release 19.4 – AppBase, StatsD, and RocksDB

Cele i Postanowienia
Stawiając różne cele i postanowienia, teraz trzeba będzie je dokończyć. Jeden cel, który jest związany zmniejszeniem mojej aktywności na platformie, udało mi się zrealizować i miarę na czas udało mi się zakupić kilkanaście kryptowalut. Teraz jeszcze trzeba poczekać na trochę spadku i na wystrzał zielonej racy.

Biorąc pod uwagę kilku solidnych promotorów, do których postanowiłem powrócić jako bardziej inwestor to muszę przyznać, że jestem zdziwiony- trafiając na ich konta na steemit. Dajmy im trochę czasu na poznanie systemu, bo to naprawdę zaskakujące, że tu są i może się zrobić gorąco. A z drugiej strony również mogą dołożyć swoją cegiełkę w zasięgach i to nie małych.

Sort:  

Cena spada ludzi mniej. Cena rośnie ludzi whey😀 Pozdro!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by strefanetu from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54960.01
ETH 2314.51
USDT 1.00
SBD 2.32