You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cześć, chcemy tworzyć na Steemit

in #polish7 years ago (edited)

Jeżeli poświęcicie trochę czasu na zagłębienie materiałów na Steemit, to pewnie dojdziecie do przekonania, że raczej nie jest kontent na dostojny tag #polish.

A - być może - ktoś jeszcze Was w tym utwierdzi...

Za to, zapraszam na świeżo co założony przeze mnie tag #mem-pol !!11oneone

Jest on skromny (na razie) ale ambicje mam spore:D Przede wszystkim dlatego, że nazwa mi się podoba;p Tam nie ma cenzury, zapraszamy pasty, również;)

#mem-pol wyraź wolność STEEMIT:D

Pomóżcie mi, proszę, utworzyć miejsce na STEEMIT, gdzie będzie się można bezkarnie pośmiać;)

Sort:  

Dzięki, jesteśmy tutaj nowi i nie bardzo wiemy jak to wszystko działa, oczywiście jeśli nasza praca bardziej pasować będzie gdzie indziej, to też tam będziemy postować. A sam tag oczywiście sprawdzę, swoją drogą jest jakaś opcja na śledzenie tagu?

na dostojny tag #polish.

Jak to kurde zabrzmiało :D :)

Jeżeli chodzi o pasty, to o ile nie jestem jakoś ich szczególnym fanem, to potrafię docenić oryginalną twórczość. Fanatyk to wręcz już klasyk.

Ale Malcolm to chyba nie Ty, co? :)

Do legendy mi daleko ale staram się ;) dziękuję za wsparcie i dziś postaram się zaprezentować więcej twórczości Sebastiana

Jak to kurde zabrzmiało :D :)

Reakcja wskazuje, że zabrzmiało odpowiednio;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63248.94
ETH 2576.33
USDT 1.00
SBD 2.85