You are viewing a single comment's thread from:

RE: MySpace monopolista

in #polish6 years ago

Hanki, nie wiem czy to robisz celowo czy jak, ale nieresteemuj aż tyle bo Tobie jest zabierany steem w ten sposób. Przez to Twoje konto nie ma prawie steem power i jak kogoś upvotujesz to jest zazwyczaj 0,00 $.

Sort:  

Mi zależy na treści, a nie na steem power.

W jaki sposób resteemowanie zabiera STEEM? Nie słyszałem o tym...

Nvm, jak coś możesz wyjaśnić. Jak co to @hanki resteemowałem :D

Jak reestemowałem, pamiętam pobrało mi 1 SBD. To chyba tak działa? Nie jestem dobry w steemit, także proszę wytłumaczyć, albo sam zaraz wygoogluje.

Pierwsze słyszę. Ja dość często resteemuję i nic mi nigdy nie pobrało. Nigdy też nie widziałem informacji, że tak by to miało działać - whitepaper, bluepaper ani FAQ o tym nie wspominają. W sytuacji, o której piszesz, chodziło pewnie o coś innego.

Oke, dzięki za odpowiedź.

Hm, opiszesz dokładniej jak to działa? Resteem zabiera voting power który się odnawia, tak samo jak upvotowanie, czy naprawdę i dosłownie kosztuje nieodwracalną utratę steam power?

Sorka, chodziło mi o SBD :D

Ok, ale czyli resteem kosztuje steem dollary?

Już wyjaśniliśmy, że to nic nie kosztuje. Wprowadziłem w błąd, bo z czymś innym mi się skojarzyło. Kiedyś wydawalo mi sie, że reestemowalem jakiś post i pobralo mi troche sbd. Ale z tego co koledzy napisali to tak nie jest.

A rzeczywiście, nie przeglądałem całego wątku tylko kontekst Twojej odpowiedzi do mnie. Okay, to wszystko jasne, tylko o to mi chodziło czy to coś kosztuje. Dzięki za sprostowanie :)

pierzelisz głupoty :).

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61388.48
ETH 2984.48
USDT 1.00
SBD 3.65