Moja miseczka dnia powszedniego.

in #polish6 years ago (edited)

miseczka.jpg

Czy staję się postacią ze swoich myśli i wyobrażeń o sobie?

Tak.

Każda myśl i każde przekonanie jakie mi towarzyszy ma wielkie znaczenie w tym, jaki wizerunek tworzę wokół siebie.
Wiele prób i doświadczeń pokazało, że ogromny wpływ na innych wywiera to, jak sam o sobie myślę.
Ludzie, którzy mnie otaczają, ulegają z pewnością jakiejś wewnętrznej sugestii.
Kiedy prezentuję pogodę ducha, spokój i wewnętrzną harmonię, to chętnie akceptują taką postawę. Łatwiej nam budować ze sobą zdrowe i głębokie relacje.

Czy jestem takim jakim się czuję?

Tak.

Co zatem robić, aby czuć się lepiej z samym sobą?

Dogadzać sobie!

Bardzo często zaspokojenie pragnień innych ludzi, jest dla nas ważniejsze od zaspokojenia pragnień własnych.

Czy to dobrze?

Może w kilku szczególnych przypadkach tak. Ale ja jestem przekonany,
że czekanie, aż ktoś się domyśli i wyjdzie na przeciw naszym oczekiwaniom jest ślepą uliczką. Akceptacja samego siebie. Uczciwe podejście do własnych potrzeb i umiejętne ich zaspokojenie jest w mojej ocenie, kluczowym elementem godnego i radosnego życia.
Mówi się, że "tyko bogaty może pomóc biednemu". Ja się z tym zgadzam, bo logika na to wskazuje.
Czy zatem nie jest logiczne, że jedynie osoba radosna może pomnożyć swoją radość z inną osobą?

Dogadzanie sobie z zachowaniem ogromnej ostrożności, aby nie robić tego kosztem innych, uważam za wielce słuszne.
Maleńkie gesty pod adresem samego siebie, sprawiają, że czuję się wartościowy i doceniony.
Łatwiej mi obdarowywać innych tymi wartościami, które sam znam i dobrze je czuję.
Miseczka pełna zdrowia - ta z fotografii mojego wczorajszego śniadania - daje dużo dobrego ciału i duchowi.
Dbałość o zdrowe i estetycznie podane samemu sobie jedzenie, to wyraz szacunku dla samego siebie.

Innym ludziom oddać możemy tylko to, co sami posiadamy.
Dbajmy więc o to, aby móc dać im jak najwięcej.

Sort:  

Testy

Dla mnie osobiście ważniejsze jest co masz w głowie. A masz dobrze i dlatego zawartość miseczki postrzegam jako kwintensencje właściwości Twojego umysłu. Gratulacje za zdrowe podejście do rzeczywistości.

Dzięki za miłe słowa.

Hej, polecam polskie tagi, na przykład pl-kuchnia, pl-emocjonalnie, pl-blog. Dotrzesz do większej ilości czytelników :)

Bardzo dziękuję za tą podpowiedź. Nie wiedziałem o tych tagach. Nie znalazłem ich w spisie. Ciągle się uczę. I jestem wdzięczny.

Smakowita ta miseczka! ;)
(a w dodatku niebieska, moja ulubiona)

Cóż tam masz dobrego w swojej miseczce? Wygląda ciekawie :)

Witaj na #pl-kuchnia, najsmaczniejszym tagu polskiej społeczności #polish :)
Liczę na to że się rozgościsz a jeśli masz pytania to pisz śmiało. Zapraszam do śledzenia wpisów na naszym tagu kulinarnym. Organizuję też konkurs kulinarny (niebawem rozpocznie się kolejna edycja). Dla potrzeb #pl-kuchnia powstał niedawno profil @pl-kuchnia.

Baw się dobrze na Steemit! :)

Bardzo dziękuję za miłe słowa. Miseczka jest pełna sałatki z dodatkiem tuńczyka. Okraszone suszonym pomidorem z pestkami dyni w komplecie. Olej ze słoiczka dodał smaczku. Nasionka do tego i jest.

Stankow,
Szkoda że przestałeś publikować posty. Po przeczytaniu tego jednego uważam że jesteś interesującym człowiekiem, który mógłby przekazać innym dużo mądrości. Myślę że mamy podobny sposób myślenia. Chętnie przeczytam twoje kolejne artykuły jeżeli wrócisz.
Jeżeli chodzi o to, co myślimy o sobie.. kolejnym sposobem jest afirmacja, mówienie do samego siebie wspierających, budujących komunikatów,
Pozdrawiam!

Looks great, a little bit like my garden.

Congratulations @stankow! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @stankow! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @stankow! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61362.63
ETH 2454.23
USDT 1.00
SBD 2.56