You are viewing a single comment's thread from:

RE: NIE dla regulaminu oznacza TAK - błędne myślenie użytkowników?

in #polish6 years ago (edited)

@thedragonnis ja mam propozycję. Napiszcie sobie regulamin, tam w 3 czy 4 osoby, nie wiem ile tam jeszcze się na to zgodzi. Ale posty wszystkich innych na Steemit będą wyjątkiem i nie będą tego regulaminu przestrzegać.

Dzięki temu okażemy szacunek do Waszych zasad, bo dzięki tylu wyjątkom potwierdzimy ich słuszność :)

(Płaczę przez śmiech to pisząc... no ale cóż wszyscy będą wtedy zadowoleni i wyjątki potwierdzą regułę)

Sort:  

Ja wcale nie mówię, że regulamin będzie dobry - polecam przeczytać mój najnowszy post - ale jeśli chodzi o ilość osób, to spora część jest za tym - większość nieświadomie, nakazując innym, co mają pisać albo czego nie mają pisać, jednocześnie nie chcąc żadnych norm.

Twój komentarz dobry, przyznaję - też się zaśmiałem! :D
Nie traktuję tego powiedzenia jako jakąś wyrocznię, bo to tylko powiedzenie, ale w kilku sprawach faktycznie tak jest, bo skądś musiało się takie zdanie wziąć. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60696.11
ETH 3379.76
USDT 1.00
SBD 2.52