Wojciech Kardyś o konferencji I Love MarketingsteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

"Cześć wszystkim, ja jestem Wojtek Kardyś, pracuję w agencji good for you i właśnie wystąpiłem na ogromnej scenie I ❤️ Marketing, konferencji organizowanej przez sprawny.marketing, i opowiadałem o tym, jak influencerzy oszukują. Jak to się odbywa, jaka jest analiza. 📊

I podałem też parę fajnych przykładów, i powiedziałem, jak nie być dzbanem. 🏺

A co sądzę o konferencji? 🤔 Moi drodzy, to jest najlepsza konferencja marketingowa, a zwłaszcza poświęcona social mediom w Polsce. 😍 To jest nie tylko moja opinia, to jest opinia wielu ludzi, z którymi rozmawiałem.

I wiecie co? 😅 To jest zabawne, ponieważ 2 lata temu marzyłem w ogóle, żeby przyjść na tą konferencję. Dzisiaj jestem prelegentem, jest to dla mnie wielki, wielki zaszczyt i dziękuję za tą możliwość."

✔️ 3 dni i 50 prelegentów
✔️ ZERO sprzedażowych prezentacji
✔️ Grywalizacja - oceny prelegentów

Nie zwlekaj i zarejestruj się już teraz! 😍
Sprawdź program! ⤵️
🔗 http://ilovemkt.pl

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63195.68
ETH 2615.38
USDT 1.00
SBD 2.74