You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przekierowanie uwagi od osoby do Świadomości bezosobowej

in #polish7 years ago (edited)

Dzięki Ci za ten wpis!
Na przestrzeni tego miesiąca miałem 3x taki stan jak opisałeś (breakthrough, śmierć ego). Każdy był wywołany innym psychedelikiem w małych ilościach, co mnie kompletnie zaskoczyło (bardzo małe prawdopodobieństwo)!
Brak poczucia siebie, czasu, brak struktur języka, pojęć i definicji. Tylko świetlistość, tylko świadomość.
Po tym, kiedy powoli zacząłem wracać do "rzeczywistości" tzn. kiedy załączały się struktury języka i definiowanie wszystkiego dookoła, działy się takie rzeczy, że głowa mała. Chętnie bym porozmawiał o tym z kiemś, kto siedzi w temacie... Bo nigdy się tak za bardzo tym nie interesowałem a temat sam mnie dopadł znienacka.
To wszystko tak miało być. Bless! :)

Sort:  

hehehe tak to taka wlasnie psychodela.
czaje jak najbardziej.
tylko ze z moich doświadczen to stany psychodeliczne i tak mijają. i ogólnie gustuje ale to jeszcze nie to co jest NAJBARDZIEJ 'psychodeliczne' (imo)
dzięki za komentarz w ogole :))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63506.20
ETH 3065.87
USDT 1.00
SBD 4.04