You are viewing a single comment's thread from:

RE: #perpetuummobile - reaktywacja w zmienionej formie, liczę na uczciwość.

in #polish5 years ago

Coś się kończy i coś się zaczyna!
Powodzenia w kolejnej wersji projektu, oby obeszło się bez nadużyć i oszustw. I oby jego działanie nie dzieliło użytkowników.
Twój post został podbity głosem sp-group-up, kurator @julietlucy.

Sort:  

przy następnym restarcie bota usunę wasz tag z blacklist, jednak osoby publikujące na weku nadal tam zostaną

A gdzie ta lista blacklist ? Albo kto jest na niej ?

nie jest jawna, nie chcę wzbudzać niepotrzebnych kontrowersji

O ile źródłem Twojej blacklisty był raport fatesick'a (z tego co pamiętam, to tak właśnie było), to chciałem Cię jedynie poinformować, że jakieś 90-95% osób z tej listy już nie publikuje na weku. O ile publikują dalej na steemit, to może warto byłoby zweryfikować blacklistę, i dać im szansę na lepszy zarobek na steemit? (to taka moja luźna myśl) .

A co się stało, że odeszliście? Czyżby okazał się scamem? XD

Dlaczego piszesz "odeszliście"?
Ja jedynie zasugerowałem, że niektórzy mogliby chcieć być wynagradzani również przy użyciu PM, a - przez niesłuszne pozostawanie na blackliście - ta możliwość jest im odebrana.

chciałem Cię jedynie poinformować, że jakieś 90-95% osób z tej listy już nie publikuje na weku.

O tym mówię. Nie publikuje na Weku, gdyż Weku właśnie umiera.

Ile ludzi, tyle opinii. Ja (na tą chwilę) mogę napisać jedynie to, co pisałem od początku mojego uczestnictwa w tym projekcie - pożyjemy, zobaczymy.
Nie mówię, że nie masz racji - czas pokaże.

To dobrze, że doszedłem z WeKu. Ale nie zamierzam się zgłaszać na Whitelist, ponieważ z publikowaniem na Steem też już skończyłem.

Powodzenia z projektem.

skoncentrowałeś się za to na flagowaniu, również powodzenia

Pierwsza flaga, już nie dramatyzuj :)

Po prostu się nie zgodziłem co do wysokości zarobku. Nie po to idzie mój Steem Power oddelegowany do Tipu. Trzeba było kupić głos za większą kwotę :)

Pierwsza flaga, już nie dramatyzuj :)

spoko

Juź dobzie, juź dobzie... Juź nie płakuniaj, zdjąłem flagę. Zdjąłem flagę, zarób sobie te 0.005 SBD więcej.

Z publikowaniem skończyłeś ale może przejmiesz tag pl-muzyka i zostaniesz tam kuratorem.

Nie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63562.42
ETH 2649.15
USDT 1.00
SBD 2.77