You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak kopać Monero (XMR) na komputerze? (OPŁACALNE)

in #polish7 years ago

A dalej jest zapis "choć do solidnych efektów, zalecam posiadać całkiem dobrą maszynę". Nie wiem jaki masz w głowie obraz "zwykłego komputera", ja wyobrażam sobie zwykłego PC, który równie dobrze może mieć w środku starego 9600 gt i pentiuma 4, lub dwa złączone GTX 1080 Ti z najnowszym Kaby Lake. Mógłbyś mi zarzucić kłamstwo, gdybym napisał że "opłaca się kopać na KAŻDYM komputerze". Przyznaję, że mogłem dalej napisać zamiast "do solidnych efektów zalecam posiadać całkiem dobrą maszynę" - "do solidnych efektów TRZEBA posiadać dobrą maszynę, bo to nieco może wprowadzić w błąd. Chciałem po prostu pokazać, że bez kupowania koparek z 6x RX Fury da się coś wykopać.

Sort:  

mam też 1060 i i74790K (o ile to ma znaczenie) Mam też 5kW fotowoltaikę na dachu - ile mogę wykopać przez jedną dobę tego monero?

Żyjemy w XXI wieku - zwykły komputer to laptop ze zintegrowaną kartą graficzną, na której nie pokopiesz.

Wprowadzasz ludzi w błąd, próbując ich namówić do zarejestrowania się z twojego reflinka.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62499.32
ETH 2450.41
USDT 1.00
SBD 2.66