Sort:  

Na prawdę nie wiesz na czym polega ta platforma, czy robiąc sobie śmieszne żarciki próbujesz zarobić te 0.005 SBD?

nie robie śmieszne żarciki a drugie streamuje na dlive lel

Jakoś nie widzę Twojego streama...

człowieku wiesz co jest napisane hmm myśle czy nie odpalic streama rozumiesz

a drugie polecam ci scrollować na moje posty to tam są streamy moje lol

nie robie śmieszne żarciki a drugie streamuje na dlive lel

nie robie śmieszne żarciki a drugie streamuje na dlive lel

Po tym to wywnioskowałem. Nie umiesz poprawnie używać składni w zdaniu, może dlatego coś źle zrozumiałem, lel?

po co zaczepiasz ludzi i widze że zazdrościsz mi że coś zarabiam
a drugie ogarniam steemit i coś robie a nie jak ty że robisz nudne streamy z euro truck simulator 2

co a może zrobiłem błąd i skąd wiesz czy nie umiem poprawnie używać skladni w zdaniu ?

Nikogo nie zaczepiam, to nie moja robota. Nie spodobał mi się ten post, wyraziłem swoją opinie merytorycznie i w minimalnie zabawny sposób.
Nie zazdroszczę Ci żadnych zarobków bo nie oszukujmy się, każdy tutaj zarabia. Ja też coś robię tak się składa. Prowadzę ERROR chociażby, jakieś artykuły piszę. A u Ciebie jest akurat 99% dlive, bo pierwszy post to przywitanie. W ostatnim miesiącu zrobiłem 3 streamy i tyle. Bo nie na tym mój content polega. Możliwe, że po prostu się pomyliłeś podczas pisania, rozumiem. Ale próbując prowadzić rozmowę na poziomie, powinieneś z czystej kultury starać się pisać poprawną polszczyzną. Tak myślę. To Ty wyjechałeś z ad personam poza tym.

@sonicpl123, enjoy the vote!

Have you claimed your FREE Byteballs yet? Check out this post on how you can get $10-80 just for having a Steem account: https://steemit.com/steem/@berniesanders/get-free-byteballs-today-just-for-having-a-steem-account-usd10-80-in-free-coins

Chyba lepiej jointa :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63747.71
ETH 2543.33
USDT 1.00
SBD 2.66