Sort:  

Dzięki za podpowiedź o tym tagu, nie mogłem sobie jakoś uzmysłowić tej nazwy i dlatego napisałem powitanie :) Jak to jest, że ledwo wstawiłem ten post, a mimo to już ponad 90 osób mnie obserwuje???!!!

To są raczej boty pseudo boty.
Piszą ci że dali ci followa i ty masz im dać.
Poprostu się reklamują.

Aha... a czy jest jakiś sposób, aby pozbyć się lub ograniczyć ilość tych botów?

To tylko boty, ostatnio się jakoś uaktywniły.
PS Zdjęcia nie są trzymane na blockchain (a tylko adres), więc nie są wieczne.

Wiem, dlatego zdjęcie mam w innym miejscu wgrane :). A ma ktoś z was jakąś rozpiskę z nazwami botów, aby można było ich zablokować na liście obserwujących osób?

O i już sporo zarobiłeś , masz dużego farta .

To nie zależy od farta (w tym przypadku). Post jest dobrze sformatowany, widać włożoną w niego pracę. Autor się postarał, nie spamuje, to i ludzie głosują na jego treści.

Ale to chyba fart że zagłowovał na niego ktoś kto ma upvote = > 2.50 $

Osoby z taką mocą nie głosują na losowe wpisy. Trzeba się wykazać chociaż odrobiną pracy, żeby taki głos dostać. Dużo osób dostało duże głosy na swoje pierwsze wpisy. Ale na pewno nie w momencie, gdy dodają introduceyourself kilkukrotnie...

Za pierwszym razem zarobiłem ok 0.02

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64063.06
ETH 3144.15
USDT 1.00
SBD 2.55