You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak doić STEEM na przykładzie smazur-foto

in #polish6 years ago

Witajcie steemianie :) chyba zostawiłem wywołany do tablicy. Moje bycie na steemie nie jest związane tylko z "dojeniem" kasy. Postanowiłem sobie kiedyś że postaram się codzienne wrzucić jakąś fotkę. Cieszę się że się podobają. Chciałbym obalić teorię że specjalnie wrzucam te same fotki by doić :( NIE, ZDECYDOWANIE to wyniki z ilości moich zdjęć. Nie zawsze mam czas by przeglądać blisko 600 zdjęć i patrzeć czy juz było takie. Obiecuje poprawę :)

Sort:  

Co Ci szkodzi przyznać się, że zrobiłeś to dla STEEM? Nie dodałeś tu 600 zdjęć, daleko Ci jeszcze do tego. W dodatku między większością dubletów jest nie więcej niż miesięczny odstęp w czasie. W końcu to Twoje zdjęcia i powinieneś chyba się orientować co swojego wrzuciłeś miesiąc temu.

Być może automatycznie wrzucasz co dzień jakieś zdjęcie, bezmyślnie klik i wpadło wtedy można nie zapanować nad tym co się dodało. Ale nie można też pisać że się jest po coś innego na steemit niż STEEM W dodatku biorac pod uwagę Twoje zaangażowanie w steemit... Jakieś konkursy? Jakieś wypowiedzi? Nie nic z tych rzeczy 10 komentarzy na miesiąc typu "Dzięki" To nie jest wkład w platforme to jest czyste dojenie STEEM.

Osobiście nie widzę nic w tym złego. Wielu ludzi jeszcze bardziej z niej ciągnie. Ale "weź nie oszukuj, weź sie przyznaj"

Jestem w górach troche nie mam sie jak do tego odnieść. Jak wrócę chętnie pogadam

A Ty jaki masz wkład w platformę?

A muszę mieć jakikolwiek wkład?

A smazur musi mieć wkład?

A gdzie napisałem że musi?

@ratelmiodozer jesteś skarżypyta i tyle w temacie...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60589.35
ETH 2628.62
USDT 1.00
SBD 2.53