Jak zarabiać zarabiać na STEEM na przykładzie @ratelmiodozer

in #polish5 years ago

Co robić jak nie ma się pomysłu na swoje miejsce na steemie, a nie chce Ci się wykonywać zbyt dużo pracy. @ratelmiodozer który wywołam mnie do tablicy na #polish ostatnio słabo się starał ...

11a.png

11b.png

11c.png

Co by tu zrobić jak brak chęci do twórczej pracy i pomysłu....?

Przeglądaj 580 wpisów zgromadzonych przez innych (najlepiej na #polish) w ciągu ostatnich 7 miesięcy i szukaj a może coś się znajdzie. @ratelmiodozer który wywołam mnie do tablicy na #polish odnotował 4 dni temu duży sukces

11d.png

zarobił jak na obecne stawki dobre pieniądze... nie wiem czy gratulować
@ratelmiodozer kto będzie następny???

Jestem tutaj na steeemit już blisko 7 miesięcy. Kilka miesięcy temu ktoś życzliwy i sympatyczny zaprosił mnie do #polish Pomyślałem ale super, tak nas Polaków jest tutaj mało. Będziemy się wspierać, oceniać swoją pracę, nawiązywać kontakty, może się nawet spotykać
ale
@ratelmiodozer pozbawił mnie złudzeń...

I jeszcze na koniec nie wpadł bym na pomysł by patrzeć czy ktoś - przypadkiem - nie wrzucił czegoś dwa razy.
Zostałem potępiony za to że powtórzyłem swoje zdjęcia - SWOJE. Dlaczego my na #polish zgadzamy się by @ratelmiodozer wrzucał nie swoje zdjęcia i komentował je dwoma zdaniami. Jaka to praca? Taki pstrykacz zdjęć jak @smazur-foto to musi wstać rano, znaleźć miejsce, mieć szczęście do pogody, a potem obrabiać te zdjęcia na komputerze . Nie podoba mi się to co zrobił mi @ratelmiodozer zbyt cenię sobie to do czego tutaj doszedłem ciężką pracą. Czy tylko ja jestem oburzony???
I już całkiem na koniec obiecuję kontrolować dokładniej czy czegoś już wcześniej nie wrzuciłem. Hej Polki i Polacy wspierajmy swoją pracę

Sort:  

Mnie się Twoje zdjęcia bardzo podobają i nie mam problemu z tym, że powtarzasz niektóre publikacje (swoje własne) 2 lub 3 razy na przestrzeni kilku miesięcy. Tak samo jest w przypadku innych użytkowników.
Nie mam też problemu z tym, że czasem Twoje zdjęcie (wrzucone już trzeci raz!!! Skandal!!!) "zarobi" więcej, niż jakiś mój artykuł.

Generalnie nie miewam takich problemów 😀 😎

PS: aleś się dorobił człowieku na tych fotkach! Wstydziłbyś się tak doić steem ;)

Dobry post, na temat i do rzeczy. Wolę ciekawe zdjęcia bez tekstu, niż kopiowane linki, które jak będę chciał to sam sobie znajdę.

Ja jestem innego zdania. Zdjęcie Świętego krzyża jak chcesz zobaczyc to wpisujesz hasło w google i masz. A o tym, że w Berlinie była 100kg złota moneta ale nikt nie wie gdzie teraz jest zapewne nie wiedziałeś. I sam z siebie byś sie nie dowiedział i w internecie nie znalazł.

Istnieje duża szansa, że o tym o czym pisze już ludzie wiedzą ale istnieje też szansa że dowiedzieli się czegoś nowego. A czego nowego można się dowiedzieć oglądając trzeci raz to samo zdjęcie?

Ale wiem, wiem, sp-group jeden za wszystkich wszyscy za jednego :)

Możesz sobie mieć dowolne zdanie jakie sobie tylko zażyczysz. Twoje prawo. Tyle, że ja też, więc z całym szacunkiem dla Twojego zdania, jednak pozostanę przy swoim.

Co do monety to akurat w tym przypadku trafiłeś jak przysłowiową kulą w płot bo na temat monet z pewnością wiem dużo więcej niż całe #polish razem wzięte.

Pomijam przy tym to, że kwestia tego 100 kilogramowego złotego kloca "made in Canada", który ktoś w Berlinie zwędził z wystawy i wywiózł taczką w nieznanym kierunku, jest z numizmatycznego punktu widzenia mało interesująca, a takie wyroby metaloplastyczne z numizmatyką mają niewiele wspólnego i zwykle określa się je mianem numizmatycznego złomu.

Jeśli zaś chodzi o powtarzanie na steem takich czy innych treści, to biorąc pod uwagę średnią czasu życia postów i ich oglądalność, szansa na to że dwa razy trafisz na taką samą treść jest (bardzo-)niewielka, no chyba że ktoś bardzo się stara, a publikowane treści autorskie czy to w formie tekstu, czy to w formie zdjęcia mają dla mnie zdecydowanie wiekszą wartość niż kopiowanie newsów z sieci.

Drogi @smazur-foto, chyba potraktowałeś post ratel'a zbyt dosłownie. Rzeczowo wypunktował Twój błąd jakim jest autoplagiat.

DLike to portal służący do dzielenia się informacjami, najczęściej z krótkim dopiskiem. Ja osobiście nie mam nic przeciwko takim zabiegom. Sam wyszukujesz, dodajesz dopisek i wrzucasz. A nóż widelec ktoś się ciekawego dowie.

@mmmmkkkk311 wspominał, że posty od DLike ma zamiar wspierać, bo na prawdę można się czegoś nowego dowiedzieć.

Patrząc po Twoich wpisach jedyna zawartość to zdjęcie + czasami krótki opis. Fajnie. A czy nie lepiej byłoby dać może jakiś proces powstawania? Więcej informacji o sprzęcie, jakie parametry by może kto inny mógł zrobić takie dobre zdjęcia?
Wspominałeś, że nie masz czasu czy też nie pamiętasz jakich zdjęć używałeś. Nie łatwiej od teraz zrobić folder Zdjęcia a w nim Użyte?

Na moim przykładzie mam folder Teksty a w nim Gotowe, gdy opublikuję artykuł, wrzucam go do folderu Gotowe by wiedzieć, że nie zrobię autoplagiatu.

Pozdrawiam :)

Dziękuję za radę. Kilka miesięcy temu zmieniłem kompa i zrobiło się zamieszanie :)

Jeśli o mnie chodzi to ja się przyznaję. Traktuję steemit jako ciekawostkę. Nie nastawiam się na wielkie przyjaźnie choć nie wykluczam. Tym bardziej nie nastawiam się na zarobki. Gdyby tak było podlizywałbym się jak większość tutaj tym bogatym. A tego nie robię. Wielu osobom nadepnąłem tu na odcisk tak jak Tobie. Czym? Szczerością.

A Ty ściemę walisz na każdym kroku :) Szczerość Cie nie zabije przecież :) Przyznaj się.

Nie jesteś tu dla (jak napisałeś) "Będziemy się wspierać, oceniać swoją pracę, nawiązywać kontakty, może się nawet spotykać" Kogo i w jaki sposób wsparłeś? Z kim się spotkałeś?

Gdybyś tak jak napisał @nervi "A czy nie lepiej byłoby dać może jakiś proces powstawania? Więcej informacji o sprzęcie, jakie parametry by może kto inny mógł zrobić takie dobre zdjęcia?" podzielił się jakąkolwiek wiedzą, doradził, napisał coś ciekawego może bym uwierzył. A Ty jak już sie zebrałeś w sobie na sklecenie kilku sensownych zdań do kupy to zmarnowałeś czas i napisałeś o mnie :)

Widać , że traktujesz steemit na zasadzie nic się ni narobię jak raz dziennie kliknę a nóż widelec uda się zarobić.

Jeśli dobrze się przyjrzeć Twoim dubletom można zauważyć pewną prawidłowość. Wrzucasz fotkę, mija 7 dni, brak vota od steempres-io to za jakiś czas ta fotka pojawia się ponownie. Tym razem już zazwyczaj z upragnionym głosem.

No i ta ściema że kompa zmieniałeś kilka miesięcy temu i bałagan powstał:) Litości. Zalogowałeś się 8 miesięcy temu, pierwszego dubleta miałeś 8 miesięcy temu. Czyli kompa zmieniłeś już w pierwszym miesiącu bytności tutaj? No to chyba te 50 fotek które wrzuciłeś do czasu pierwszego dubletu mogłeś chyba ogarnąć :)

No i Nie podoba Ci się to co Ci zrobiłem a co ja takiego zrobiłem? Prawdę pokazałem? Że wrzucasz po trzy razy tę samą fotkę. To Ty grabisz ludzi z ciężkiej pracy. Bo może ktoś kto wrzuca jedną na tydzień ale z głową i nie dubluje nie dostał głosu od steempres-io bo Ty go dostałeś dwa razy za to samo.

Na koniec chcę tylko dodać, że robisz naprawdę dobre zdjęcia, tylko to, że mi się podobały sprawiło, że dogłębnie prześledziłem Twoją twórczość.

chłopie ogarnij się, nie mierz świata swoją miarą. Faktury mam wysłać, zluzuj, nie brnij już dalej

Sławek ten @ratelmiodozer to jakiś kretyn ja właśnie wycofuje cały steem power niech się te dupki onanizują tym steemitem . Jedno przewidziałem ze spadnie na łeb na szyje i tak sie stało z 15 zł został 1 zł i brawo kiedy było 4 zł @fervi namawiał ż eto super moment by napchać kieszenie ale cóż obniżka trwała w najlepsze.

Objawów kretynizmu to sobie u dzieci szukaj. I prosze nie wycofuj "całego" SP, co pocznie polska społeczność bez 200SP które zgromadziłeś na 5 kontach...

Gościu żałosny jesteś i Twoja pseudo ironia na niskim poziomie. Kończ waść...

Po pierwsze nie pisałem do Ciebie. Po drugie sam jesteś żałosny. Najpierw piszesz o mnie artykuł a później dziwisz się, że pod nim piszę? Skoro chciałeś żebym nie pisał to po co zaczepiasz?

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by pibyk from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61511.66
ETH 2989.02
USDT 1.00
SBD 3.63