You are viewing a single comment's thread from:

RE: „Najlepszym przyjacielem dziewczyny są diamenty”

in #polish6 years ago (edited)

Hej.

Super było to przeczytać. Osobiście jestem wielką fanką plastików Svarovskiego. Mam je na każdej swojej sukience tanecznej i ich blask przyćmiewa wszystkie inne kamienie, które tez mają takie samo przeznaczenie.

Moim faworytem jest Topazowy Crystal AB i oczywiscie klasyczny crystal AB!

Chciałam zrobić ozdobę na głowę- właśnie z wykorzystaniem tych kamieni i miałam jechac do swojej krawcowej, jednak teraz pomyślałam, że może mogłabym to zrobić u Ciebie- twoje dzieła są przepiękne!

Sort:  

Moimi ulubionymi to bermuda blue i heliotrpe :)
Cudnie się mienią i mają taką głębie kolory :)
Co do zdoby do włosów , to oczywiście moge taką wykonać :*

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64630.77
ETH 3189.08
USDT 1.00
SBD 2.56