You are viewing a single comment's thread from:

RE: PRAWIDŁOWY ROZWÓJ DZIECKA 6 - 12 MSC, NIEPOKOJĄCE OBJAWY OKIEM TERAPEUTY ZAJĘCIOWEGO 👶

in #polish6 years ago

Fajny temat poruszasz jednak mam wrażenie ze to raczej przepisane notatki niz poradnik dla młodych mam. Nie da się na steemit wypłynąc z kiepskim tekstem anwet jesli temat jest tak ważny i tak interesujący. Spróbuj więcej od Siebie napisać a notatki niech będą tylko punktem wyjścia. Do tego musze zgodzic się troche z tym co napisała wiedźma. Myślę że warto podkreślić indywidualnośc w kwestiach rozwojowych. Zrobiłaś to ale mam wrażenie ze wkleiłaś notatki i potem w pięć minut podpisałaś o co chodzi z tą całą indywidualnoscią rozwoju czyli: no nie bierzcie tego zbyt dosłownie i tyle.

Użyłaś skrótu: U, E R pod tym gdzie opisujesz 12 miesiąc zycia. skąd czytelnik ma wiedziec o co chodzi? Tematyka ważna i ciekawa. Warto jednak poswięcic troche czasu, zwłaszcza jesli sie nazywa to artykułem i dodaje tag pl-artykuły :)

Sort:  

Witam :)
Zapewniam Cię, ze to nie są przepisane notatki, nikt nie podał mi na tacy. Spoglądałam na moje własne notatki z wykładów, ćwiczeń, zajęć klinicznych etc. Nie miałam ani jednych zajęć, gdzie to wykładowca by mi to podał wszystko gotowe na tacy.
Jak już pisałam wyżej, nie odwołałam się do wczesniakow, dzieci urodzonych po terminie, o patologii w rodzinie, chorobach genetycznych, ponieważ to jest temat na zupełnie inny wpis.
Pisałam o dzieciach urodzonych, że tak powiem "w terminie" jaki określa nam lekarz. Nie mamy pewności, że dziecko, które urodzi się w terminie będzie zdrowe.
Nie napisałam również, że jeśli dziecko w danym miesiącu jeszcze nie chwyta tak czy tak, nie spogląda na obcych tak czy tak, to już jest chore. Mówiłam o występowaniu kilku objawów złego rozwoju JEDNOCZEŚNIE. Wtedy trzeba martwić.
Tak samo nie określiłam się mianem Terapeuty Zajęciowego jak to określiła Pani Nina. Napisałam, że jestem studentką. To też nie zostało zauważone.
Następnie... Objaśnilam skróty U, E, R na początku wpisu. Nie widziałam sensu pisać za każdym razem z opisem. Legenda była, że tak powiem na początku. Ten kto czyta uważnie, myślę, że zapamiętałby te skróty lub wiedziałby gdzie sobie cofnąć.
Pozdrawiam :)

Wiem że wyjaśniła na początku. Po prostu dla mnie jako odbiorcy użycie ich później jest dziwne. Zwłaszcza że to pojedyncze słowa. Nie czepiam się kim jesteś ż wykształcenia bo to ma drugorzedowe znaczenie w kontekście tekstu. Jeszcze raz fajny pomysł. Jak posiedzisz więcej czasu na realizację to będzie naprawdę dobry artykuł!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63096.55
ETH 3032.40
USDT 1.00
SBD 3.69