Wyniki Konkursu z okazji Dnia Mamy!

in #polish6 years ago (edited)

8CB1E7A6-89BF-478F-996C-DBAC55803C96.jpeg

Kochani,

jakiś czas temu ogłosiłam konkurs z okazji Dnia Mamy i dzisiaj (w końcu) nadszedł czas aby ogłosić wyniki! Tematem do dowolnej interpretacji było słowo MAMA a do wygrania 3 SBD i Flower Box (z 10 róż) wysłany pod dowolny adres z dowolną dedykacją!

Jak zwykle miałam trudności z wyborem jednego wpisu, dlatego (po raz kolejny) postanowiłam nagrodzić oba!

@anka
@shogunma

Cieszę się bardzo, że chcieliście się z nami podzielić Waszą historią! Każda była wyjątkowa i wzruszająca...

Zapraszam również na Steemit Chat (w prywatnej wiadomości) w celu ustalenia szczegółów!

No i oczywiście, mam nadzieję, że dacie znać jak się Wam lub osobie obdarowanej podobał taki Flower Box!

DB0629DA-CA36-4F4D-B8F4-EE4170A8AAEC.jpeg

EB309FA8-972A-48DE-9FC4-9613E8EC427E.jpeg

E36B5979-8A42-4B2F-B094-5911A0A5931F.jpeg

E098E5CC-5B9F-4740-940A-F6487090B9E6.jpeg

138B1D72-CD10-4CA6-9AC1-F63735599959.jpeg

Ściskam,

Daria czyli @sisters

P.S. To mój pierwszy post z telefonu! Nie było lekko ale dałam radę...

Sort:  

Dziękuje bardzo. Dopiero teraz zajrzałem na Steemit. Dopiero wstałem po podróży. Nareszcie w Polsce, w domu. Nie mam czatu ale nie mam problemów aby przedstawić adres do ewentualnej wysyłki na forum.
Nie próbowałem z telefonu i nie będę próbował, nie dał bym rady zapewne. POZDRAWIAM.

Bardzo dziękuję za wyróżnienie.
Nie mam czatu, nie mogę się dostać na czat, ale poproszę @angatt o pośredniczenie. Zgodzisz się? Chyba, że masz konto na fb...

Pośredniczenie? Jak najbardziej, nie ma problemu :) w takim razie będziemy w kontakcie! Gratuluję!

ok, dziękuję bardzo.

Masz na myśłi Steemit (Steem.chat)?
Jeśli rejestrowałaś się na Steemit.chat, a teraz przekierowuje Cię automatycznie na Steem.chat, to zmień adres na Steemit.chat i loguj się z tego starego adresu (też miałem taki problem).
Pozdrawiam.
PS: Daj znać, czy się udało :)


mam taki obrazek

I tu może leżeć problem.
Zmień w polu adresowym Steem.chat na https://steemit.chat (bez niczego po),
zaloguj się i będzie dobrze - mam nadzieję :)

Jeśli Ci zmieni automatycznie adres ns steem, to popraw klikając na pole adresowe i dopisując "it" po steem (czyli zrób steemit).

Zalogowałam się na steemit czat i mam taki obrazek

Zaraz - może ja się zaloguję i zobaczę, czy mi zadziała moje steem.chat.

Mi działa normalnie.
Spróbuj może usunąć historią przeglądania (jeśli jest dla Ciebie nieistotne by ją mieć). Zamknij wszystkie okna, potem otwórz nowe i wciskając jednocześnie "Ctrl" + "Alt" + "Delete", zaznacza się wszystki pola i daje "Usuń". Potem otwórz nowe okno i się zaloguj na Steemit.chat.
Może to by pomogło.

robiłam to już, nic nie działa..... historię przeglądania mam...wiesz gdzie. Usuwałam ciastka itp, i nic. Jam mam sterego kompa a na nim xp, zabytek
nie wchodzę na 80% stron
na żadne busy, strimi czy dtube
potrzebuję nowego systemu np.windows 7
kompa resetowałam też
Nie patrz, że JA resetowałam... znajomy komputerowiec te wszystkie rzeczy robił.

Może reset komputera (wyłączenie) na 1 minutę.
Inne strony www działają?
Chyba jakiegoś bana na czat nie dostałaś? ;)

Na czacie pokazuję Cię z pomarańczową kropką, może jesteś już zalogowana?

bana to nie, za co? Ja zalogowana na czacie jestem.... tylko się nie otwiera!

Nie, no żartowałem.
Zalogowane, ale nie otwiera się? - dziwne. Może jakaś inna przeglądarka, albo ustawienia niechcący gdzieś zmieniłaś?
No już nie wiem jak inaczej pomóc. :(

wpisałam tak jak powiedziałeś, ale sam dorzuca "home"

Może spróbuj wkleić: https://steemit.chat/channel/polish

Kompa wyłączałaś już?

odkąd z Tobą piszę to nie. Czyli wyłączyć kompa na minutę, kawusię sobie zrobię, włączę i wkleję ten link, ok?

Może tak. Może wcześniej najedź kursorem w prawo od obrazka Twojego avatara i zobacz, czy nie ma czegoś ukrytego, bo trzecia po obrazku avatara w prawo jest ikonka "View Mode" - może sobie jakoś wyłączyłaś widok normalny.

Ja widzę TYLKO swój avatar i ŻADNYCH ikon, nic. Zresztą masz na skrinach

Dzięki, że chcesz pomóc, ale ja potrzebuję nowego systemu operacyjnego :( w xp nie zadziała nic.....

Spoko :)

Starsze systemy działają według mnie lepiej, też nie chciałem XP.
Przykro mi, że nam się nie udało. Jak rozwiążesz problem, to proszę napisz.

Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.

A z innej przegladarki?

nie działaja, ffox w ogole rozwalił mi kompa. Wszystkiego próbowałam :( f5 nie działa, discord też nie.....

Pytałem ludzi na steem.czat ktoś doradzał wciśnięcie F5.
Ok lecę, zajrzę tu później. Powodzenia z tym.
PS: A discord Ci działa? https://discord.gg/3b8GvQ8

Witam.aż czuć zapach tych kwiatów.

Dzięki! To prawda 😉 pachną obłędnie :)

"To mój pierwszy post z telefonu! Nie było lekko ale dałam radę..."
Raz próbowałem i więcej tego nie robię. :D Chyba najgorsze, co może być.

Zgadzam się! Dzisiaj kilkanaście godzin w pociągu a w planach nadrobienie zaległości na Steemit... laptop wziełam, ładowarki już nie :/ obeszłam połowę przedziałów żeby pożyczyć odpowiednią 😜 ale niestety... trzeba było sobie poradzić inaczej :)

I think it's time I go learn how to speak some Polish so I can comment on your posts in polish, lolz.

I love the photoshoots. You ladies look like twins.

Hows your husband doing and hows he getting along with his cycling?

Thanks @sistem! Well Polish is one of the most difficult languages in the world but I’ll keep my fingers crossed for your attempts! My husband is preparing himself for the Polish Championships (time trial race) in Ostroda! I’ll definately let you all know how it went in June :)

Gratulacje dla zwycięzców! A ja zachwycam sie Twoja żółtą sukienką😍

Dzięki! Też ją lubię a ma już tyle lat :)

Klasyka nie zawodzi #simpleisbest# 😉

Good job @sisters. Celebrating mothers. Choosing winners of contests could be so tedious and confusing sometimes I understand how you felt.

Well done...

Congratulations @sisters! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94