You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nadmierna inspiracja, czy to już plagiat?

in #polish6 years ago

Myślę, że Twoje dzieła i tak się obronią bo są o wiele ładniejsze! Plagiat niestety jest częstym zjawiskiem w każdej dziedzinie. Ja doświadczam tego na co dzień w pracy hotelarza (gdzie wszystkie moje pomysły są kopiowane przez konkurencyjne hotele) jak i również w moim i siostry projekcie Sisters & Flowers! Bardzo mnie to na początku denerwowało ale nic na to nie mogłam poradzić :/ pomyśl sobie w ten sposób, że jesteś inspiracją dla innych i niech to będzie dla Ciebie komplement :)

Sort:  

Bo bardzo często jesteśmy bezradni w takich sytuacjach . Zjawisko było ,jest i będzie . Niestety :( Na początku było mi przykro, teraz ani mnie ziebi ani parzy bo wiem ze moje prace się obronią same :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63824.30
ETH 3420.53
USDT 1.00
SBD 2.54