You are viewing a single comment's thread from:

RE: WŁOCHY - PODRÓŻE MAŁE I DUŻE #2

in #polish6 years ago (edited)

Uwielbiam Włochy o każdej porze roku! Byłam już tam kilkanaście razy (jak w żadnym innym Państwie). Latem Toskania i moje najkochańsze Cinque Terre a zimą Narty w Pozza di Fassa lub Cortina D'ampezzo! Mimo iż jestem po filologii hiszpańskiej to jednak zawsze do Włoch mnie ciągnęło... Nawet próbowałam nauczyć się tego pięknego języka ale niestety zbytnio mi się mylił z hiszpańskim. Piękne zdjęcia zrobiłaś - od razu przypomniała mi się moja wizyta w Rzymie! No i Piękna Ty :) Nie mogę się napatrzeć :***317160_10151226567018919_1815702487_n.jpg

Sort:  

Także uwielbiam ten kraj. Szczególnie południe - Apulię, Kalabrię i Sycylię :)

Co do języka, to w kólko mi się mylił z hiszpańskim, wiec porzuciłem ten ostatni i teraz uczę się tylko włoskiego.

W każdym kraju można znaleźć swoje miejsca - perełki

Jak widzimy, kto co woli :D Jedni wolą zostać przy hiszpańskim, inni włoski a jeszcze inni tylko angielski ;) Tak czy tak, znajomość jakiegokolwiek języka obcego poszerza nasze możliwości ;)

Pozdrawiam! 😉

Zgadzam się w 100 procentach! Piękne tereny do zwiedzania zarówno latem jak i zimą ❄
Niestety nie potrafię jeździć na nartach (jeszcze), więc zostawię to na inne, może lepsze czasy ;)
Zarówno język hiszpański i włoski jest przeeee.. PIĘKNY. Miałam możliwość nauki języka hiszpańskiego, natomiast język niemiecki w technikum zrobił mi bałagan w głowie.. Najwyższy czas powtórzyć sobie języki 🤔

Cieszę się bardzo, że się podoba ♥

Ja, jak ja... Ujdzie. Natomiast nas Was parzy się z uśmiechem na twarzy ♥Piękne!

PS. W tle załapało się nawet Koloseum!

Dziękuję za przeczytanie i komentarz!

Pozdrawiam!😘

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 68156.06
ETH 3517.56
USDT 1.00
SBD 2.81