Pomysł na prezent na Dzień Mamy czyli jak zrobić Flower Box + KONKURS

in #polish6 years ago (edited)

"...Mama to Przyjaciel z którego nigdy się nie wyrasta..." 

26 maja to dla mnie bardzo ważny dzień z dwóch powodów. Po pierwsze jest to okazja aby pokazać mojej Mamie jak ważną rolę pełni w moim życiu a po drugie od kilku lat mogę sama go obchodzić z moimi córkami. Do dziś pamiętam pierwszą laurkę z moją podobizną czyt. karykaturą i wielkim acz koślawym sercem jaką dostałam od mojej Zośki. To było niesamowite i bezcenne uczucie! Bo nie liczy się jak drogi jest prezent ale to ile zaangażowania i pracy w niego wkładamy. 

Sama, będąc już rodzicem, doceniam wysiłek i poświęcenie mojej Mamy włożone w nasze (moje i mojej siostry) wychowanie dlatego zawsze staram się aby prezent który jej wręczam tego dnia sprawił aby poczuła się wyjątkowo.

Dzisiaj chciałabym się właśnie z Wami podzielić jednym z moich pomysłów na taki prezent, który stał się również poniekąd moim dodatkowym zajęciem. 

Otóż, od dwóch lat, wspólnie z siostrą, tworzymy nasz wymarzony kobiecy biznes i projekt Sisters & Flowers! Ten projekt to tzw. Flower Boxes czyli Kwiaty w Pudełkach (z osobistą dedykacją, które wprowadziłyśmy jako pierwsze w Polsce) które szturmem zdobyły popularność wśród Pań i nie tylko...

"Po Kobietach, kwiaty są najcudowniejszą rzeczą jaką Bóg dał Światu" - Christian Dior

Za co najbardziej kocham ten projekt? Na pewno nie dla samego biznesu ale przede wszystkim dla czasu spędzonego wspólnie z siostrą oraz bezcennych momentów kiedy przekazujemy kwiaty Mamom, Żonom, Córkom, Pannom Młodym, Rodzicom a nawet Kochankom :) Jednym słowem nie dostarczamy Flower Box'ów ale EMOCJE!!! I właśnie dlatego nasz projekt jest dla nas taki wyjątkowy ;)

Wracając do tematu, pokażę Wam dzisiaj jak zrobić taki Flower Box samemu. To pomysł na super oryginalny prezent np. na Dzień Mamy ale może stanowić także przepiękną dekoracje domową gdzie kwiaty żywe możemy zastąpić sztucznymi, a one z kolei postoją znacznie dłużej :) Ponadto wykonanie takiej eleganckiej dekoracji jest baaaardzo proste! 

A więc, zaczynamy! Czego potrzebujemy? 

  • 10 lub 20 róż (wszytko zależy od średnicy pudełka)
  • Pudełka (są teraz o wiele łatwiej dostępne niż 2 lata temu - myślę, że spokojnie dostaniecie je w hurtowni kwiatowej, sklepie typu Nanu-Nana a najpewniej do kupienia w Internecie)
  • gąbki florystycznej 
  • kawałka styropianu 
  • woreczka strunowego 
  • folii aluminiowej 
  • nożyka 
  • napisu/dedykacji wykonanej np. w agencji reklamowej (opcjonalnie) 

KROK  1 - pozbywamy się wszystkich liści z łodygi róży

KROK 2 - wykrawamy ze styropianu kształt koła o średnicy naszego pudełka (lub ciut mniejszej tak aby łatwo się w nim zmieściło)

KROK 3 - wykrawamy ten sam kształt z naszej gąbki florystycznej i zamaczamy ją w wodzie (tak aby całkowicie nią nasiąknęła i dotknęła dna po około 10 minutach)

KROK 4 - włóż namoczoną gąbkę do woreczka strunowego (dzięki temu pudełko nie nasiąknie wodą)

KROK 5 - użyj kawałka folii aluminiowej i przytnij wystające jej brzegi

KROK 6 - wyłóż pudełko folią aluminiowej i połóż na to otwarty woreczek strunowy z nasiąkniętą gąbką

KROK 7 - najlepsza część - przytnij łodygi róż tak aby po włożeniu do pudełka wystawały tylko ich główki. 

KROK 8 - włóż do pudełka tyle róż aby nie było widać wolnych prześwitów. 

KROK 9 (opcjonalnie) - możesz dodać na pudełko naklejkę z dowolną nazwą marki (użyj białej folii samoprzylepnej i wydrukuj ją na drukarce) oraz małą kopertę z życzeniami. 

KROK 10 (opcjonalnie) - z drugiej strony pudełka możesz umieścić osobistą dedykację lub cytat (my używamy do tego naszego plotera ale z początku korzystałyśmy z pomocy agencji reklamowej, która nam wycinała takie sentencje).

   VOILA! Nasz Flower Box jest gotowy do tego aby sprawić komuś przyjemność i wywołać uśmiech :)

 

A oto kilka naszych dodatkowych realizacji :) 

[zdjęcie sprzed dwóch lat :)]

Mam nadzieję, że nasze Flower Box'y Wam się spodobały a ja choć trochę mogłam Was zainspirować do wykonania takiego prezentu nie tylko na Dzień Mamy ale na każdą inną okazję. 

P.S. A co powiecie na mały konkurs?  Napisz post... Temat: Mama! - luźne powiązania. Niech to będzie Twoja historia i interpretacja tego słowa :) Autor najciekawszego wpisu otrzyma 3 SBD i FLOWER BOX z osobistą dedykacją pod wskazany adres w dniu 26 maj :) Każdy wpis z #mamakonkurs otrzyma również mój 100 % upvote. Termin - 4.05.2018

Już się nie mogę doczekać Waszych postów!

Tymczasem ściskam mocno i udanej Majówki wszystkim! 

Daria czyli @sisters 

   

Sort:  

Świetny pomysł, co roku moja żona zamawia kosze kwiatów i są dostarczane przez dostawcę, mieszkamy za granicą dlatego tylko tak nasze Mamy dostaną kwiaty na czas.

Super! Liczy się pamięć :) Mamy na pewno przeszczęśliwe!

Bardzo, pierwszy raz jak tak dostały kwiaty nie wiedziały o co chodzi, mówiły do dostawcy że to pomyłka, musiał się pomylić, szkoda tylko że tego nie widzieliśmy.

Kwiatowy BOX świetny. Gdyby moja MAMA coś takiego ode mnie dostała zwłaszcza gdybym wykonał to sam to na bank popłakała by się ze wzruszenia. Największym jednak podarunkiem dla niej byłby mój przyjazd w rodzinne strony, gdzie zawsze mnie z wielką niecierpliwością oczekuje.
Jeżeli chodzi o konkurs, to jest to dobry pomysł, chętnie coś napiszę o swojej najukochańszej osobie. Jak pisałem wcześnie jestem u syna w GB a tutaj tyle się dzieje, że nie wiem czy dam radę ale na pewno będę próbował. Pozdrawiam z zimnej Walii, tutaj tylko 7 stopni a w moim Kaliszu 25 - jakie miłe ciepełko

Dzięki @shogunma - byłoby super - w takim razie czekam na wpis :) Wierzę, że się uda!

@shogunma? Gdzie sie pojawił Twój wpis konkursowy? Czemu zniknął?

Sprawdziłem, posty które mają siedem dni i środki przechodzą na konto po prostu znikają z tagów. Pozostają tylko aktywne na które można upvotowa, u twórcy post pozostaje na zawsze.Pozdrawiam.

Zniknął prawdopodobnie, że minęło siedem dni. widziałem to na niektórych tagach. Jak zakłada się nowy tag to może jakaś opcja jest.

anki jeszcze jest, minęło sześć dni od wstawienia.

Witam.mi się podoba ten na przed ostatnim zdjęciu może kiedyś jak będzie komu to go kupie.dzięki za post.

Cieszę się :)! Pozdrawiam @mariuszw

Może warto otagować pl-rekodzielo?

Dzięki! Już zrobione :)

Piękny kwiatowy box. Masz niezłe pomysły😀 kocham swoją mame i znając życie pójde na łatwizne😀

Dzięki @jozef230! Jest jeszcze miesiąc więc trochę czasu jest na przemyślenia :)

Dla mnie florystyka to forma sztuki a kwiaty są bardzo wdzięcznym emocjonalnie tworzywem. Czwarty bukiet licząc od dołu wygląda na ciekawy i nietuzinkowy projekt.

Dziękuję @wolontariusz! - zgadzam się i też uwielbiam kwiaty :) Kiedyś miałam takie marzenie aby prowadzić kwiaciarnię ale kiedy zorientowałam się jak wcześnie trzeba rano wstawać aby zdążyć na giełdę to mi się odechciało. A co do tego bukietu to również mój ulubiony - Piwonie są najpiękniejsze!

Ten z piwoniami? Jest przepiękny!!! 😍

Cudowny pomysł!!! 💐 A jakie Wy jesteście piękne dziewczyny! 🌹🏵🌸🥀

Dzięki Monia! 🎀😘

wow great post sisters........you looking so gorgeous........

Hi. Difficulties with the translation. And about what to write a post? About surprises which have been made with own hands, for mother or in general to write about mother?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72